Gå til innhold

Capcom to PS3 owners: "Let's see how they feel next week."

Enigma123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
PC-versjonen har jo riktig nok fått mye dårligere kritikker enn Xbox-versjonen, som faktisk ligger på et helt greit nivå.

Er det ikke samme innhold?

Uansett, "Helt Greit"-spill har vi vel nok av?

Kommer såpass mange gode titler til PS3 denne høsten/vinteren, at spill som Lost planet vil drukne foooort i de.

Endret av Haansi
Skrevet
hvis dette virkelig var den store nyheten....

I tilfelle du ikke ser hva det er

så er det en finger

Den posten mistet litt poenget med den spoilertagen :!:

Skrevet

Fy faen, hva i helvete skal jeg med Lost Planet!? Det er utrolig dårlig, og dessuten får vi det ett år etter lanseringen av spillet til 360. Det er jo latterlig!

Skrevet (endret)

Hvis jeg bare skal spekulere vilt så kan jeg se for meg at Lost Planet 2 og Dead Rising 1og2 kommer til PS3 også og/eller at RE5 blir ekslusivt i 6-12 måneder eller fullt ut ekslusiv og/eller at de er i ferd med å lage et helt nytt spill kun til PS3. Mulig at "Dark Void" som ble annonsert i går er dette spillet. Om en eller begge av de to siste tilfellene jeg nevnte faktisk stemmer, kan vi uansett regne med at Sony har betalt godt for ekslusiviteten. :)

Men som sagt, bare spekulasjoner.

Endret av LioKaiser
Skrevet

Lost Planet er ikke lenger så intressant, men alltid kjekt at de lager spillet til de som ønsker det på SP3.

Men Bionic Commando remaken virker litt spennende, også Street Fighter IV (Gi oss skikkelig characther customization, og jeg kjøper sannsynligvis). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...