Gå til innhold

Unreal Tournament 3 demo ute nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Epic forumet

The torrent is very real, I havent played it myself since I am at work but my ffirends are atm putting together a 4v4 TDM match.

So no joke.

Correct; I've heard of others too that are playing it now

Ta det med en klype salt, men demoen skal vist fungere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men hvordan kan ITavisen legge opp en demo som ikke er ordentlige saker? Det blir vel litt feil, eller? Kanskje det bare funker dårlig med 64bit, eller noe skjedde feil under nedlasting. Er det bare en kopi av den ulåste demoen som ligger på fileplanet? Noen som kan se om det er samme størrelse på filene, eller noe?

Endret av Armitage2
Skrevet
Vi trenger ikke masse innlegg fra folk som forteller hvor rask nedlastingen går eller hvor langt man er i nedlastingen :-)

Hvorfor har dere ikke demoen på gamer.no? Gidder ikke vente 3000min for å laste ned en demo.

Skrevet
Hvorfor har dere ikke demoen på gamer.no? Gidder ikke vente 3000min for å laste ned en demo.

Fordi demoen egentlig ikke skal være ute ennå.

Skrevet

Funka greit det. Den gamle UTfeelingen er tilbake! :) Spillet kjører usedvanlig godt på laptoppen min også. Elsker unreal-motoren...

Skrevet

Er det slik at demoen blir tilgjengelig overallt når Fileplanet frigir betanøklene sine, eller må resten av verden vente en dag til?

Skrevet

Ja ja. Ved første øyekast så er alt som før i UT3. Jeg lever i ca 3-7 sekunder før jeg dauer. Grafikken er som i Gears of War. Bare skarpere i den oppløsninga jeg kjører da. (1650x1080 eller noe sånt).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...