johna Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Udtrag fra siden: I disse dager skal et nytt HK lanseres på det norske markedet,, Italienske "Caricacell" Basert på Kt400 chipsett. Om man fyller ut skjemaet på vedlagte link, trekkes hele 50 vinnere av det nye Hovedkortet her i norge. Om man registrerer seg er man også garantert 20% rabatt på Kortet hos de største Webshoppene i Norge som skal føre kortet. (PSdata, ITbutikken, Komplett..) Disse vil snart komme med info på sine sider... Dette er en kampanje for å få Caricacell på det norske og skandinaviske markedet. Trekning og registrering avsluttes ut Januar 2003, så det gjelder å være rask! http://digilander.libero.it/caricacell/
snorri Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 det er jo definitivt den mest originale vitsen på hele internett. har aldri sett den før... lamt
MrLee Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 bah, hvis dere ikke syntes det var morsomt, har dere en litt snever sans for humor
QTC Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Åi skvatt jeg ,, :o ja satt og hørte på musikk og hadde volumknappen ganske så høyt Sliter ennå med "ettervirkininger" :-? ja lasta ned en mp3 fil her om dagen som var "fake" ja med en sånn svinhøy ulyd mitt i sangen slik att jeg skvatt himmelhøyt :x så mitt "lydtrauma" ble vekt til live igjen med den der linken fy på deg... :wink:
TRS Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 går det ann og bli mer usaklig enn dette?? heh........JEG er jo ikke så dum at jeg poster slike IDIOTISKE ting her, SØPPEL SØPPEL SØPPEL.......... johna: "You are an idiot HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHA!" heh, hold det for deg selv.........
Fallingwater Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg gikk på den for ikke lenge siden, men da var historien en annen: En italiensk Øl-produsent skal etablere seg i Norge i gir bort kasser med øl... ...selvfølgelig gikk jeg på!
BUFF Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Den linken så kjent ut.... Haha har 18 mailer med samma linken i innboksen... Noen som er litt treg ? "Gratis HK" "Gratis ØL" "Gratis Chicks" Noen flere -BUFF "Nothing is for free in this world"
Ernie Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 jeg synes å huske at denne tråden ble STENGT for et par dager siden.... Moderators where are you...? hehehe
DesertGlow Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Andre gangen denne tråden stenges grunnet diverse brudd.
Anbefalte innlegg