Endrogaz Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg spiller da BE , og vil da vekk fra silvermoon plassen. Jeg har hørt av vennene min at man skal ta en portal til Undercity, (har funnet den) og etterpå ta en båt til orgrimmar eller hva de sa det hette. Kan noen forklare meg hvor denne såkalte båten er? MHV til vanlig alli spiller(som er lei av alli og vil spille horde). Endret 11. oktober 2007 av Zerrier
Nerdepappa Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Det er en båt på utsiden av UC, står en stor tårn rett uten for UC. der går båten.
Antatra Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Det er en båt på utsiden av UC, står en stor tårn rett uten for UC. der går båten. Båt var vel skanskje litt missvisende. Det er en Zeppelin, som flyr, ikke en båt du er ute etter. Rett utenfor UC er det et stort tårn der går Zeppelin til Orgrimmar og til STV. Spør Zeppelin Masteren hvor hver enkelt går om du er usikker.
Licht Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Luftskip, på godt norsk. Stor ballong fylt med helium som holder greien flyvende.
Lmthaman Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Luftskip, på godt norsk. Stor ballong fylt med helium som holder greien flyvende. da skal i hvertfall ikke jeg duelere en hunter der. tenk om han bommer, da kan han jo skyte hull på ballongen og ødlegge spillet
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Goblin kisen på zeppelin plassen Org -> UC sier jo "For safety reasons, no smoking or firespells are allowed aboard. Blizzardhumor eier.
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Aldri duellerer priester på båter og slikt. Var i STV en tur, skulle trykke på en boks, selfølgelig sto en Dwarf Shadowpriest rett foran, høyreklikket på han. Skadet han... Båten kom, så jeg tenker "Jeg stikker! " Jeg løp å gjømte meg inni et rom i båten... Jeg var usikker på om han var der, siden jeg ikke så bak når jeg sprang. Jeg går ut... midt på havet tar han Mind Control på meg, og sender meg ut i havet... Faen til lang svømmetur.
Magnus1001 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Aldri duellerer priester på båter og slikt. Var i STV en tur, skulle trykke på en boks, selfølgelig sto en Dwarf Shadowpriest rett foran, høyreklikket på han. Skadet han... Båten kom, så jeg tenker "Jeg stikker! " Jeg løp å gjømte meg inni et rom i båten... Jeg var usikker på om han var der, siden jeg ikke så bak når jeg sprang. Jeg går ut... midt på havet tar han Mind Control på meg, og sender meg ut i havet... Faen til lang svømmetur. Det er bare det at du bli autoumatisk flyttet til land når du er så og så langt utpå... Ble i allefal jeg. Så hvordan du måtte svømme aner jeg ikke.
samebob Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg og måtte svømme den gangen det sjedde med meg.
Whiteshit Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Eg skal så jævli spele på sp min igjen.. Herje ferja mellom Booty og Ratchet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå