Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniper_Elite

Typisk wannabe navn til en som aldri har skutt med ett kraftigere våpen enn softgun

og spilt for mye pc

utgått på dato..

5/10

Skrevet (endret)

Lite å si om avataren. Enkel, ensfarget og ser ikke helt figuren ut av avataren.

Lar vær også denne gang å tallsette den.

Edit: Ser jeg feilvekslet mellom avatar og brukernavntråden :whistle:

Huskarl

Helt ok brukernavn, som hverken har noen fornavn, etternavn, fornavn eller noen er har noen betydning. Nærmeste jeg kom var at "huskarl" var et sverd.

The Huskarl is a sword that celebrates these splendid viking swords that seem to emanate an aura of self confidence and bravado.

Kanskje det er et sverd du bør implentere i avastaren din? :whistle:

Endret av HalogenpereUtenLys
Skrevet

HalogenpereUtenLys:

+ Stor forbokstav

+ Orginalt

- Unødvendig langt

- Store bokstaver midt i nicket, uten mellomrom eller noe

- Pere, men, det er forumets feil

Faller vel på 5/10.

Skrevet (endret)

6Bravo2: Likte ikke helt den kombinasjonen med tall og bokstaver, men det er jo bare min smak. Litt knotete å uttale, men samtidig lett å kjenne igjen. Stilig at det er fra det fonetiske alfabetet. 6/10

Endret av Shipwreck
Skrevet

Fint navn. Kanskje litt dumt at det er to ord, men det funker egentlig ganske bra. Avataren din passer. Personlig synes jeg den streken er litt forstyrrende, derfor blir det 9/10

Skrevet

Shipwreck er inspirert av at jeg liker sjøen og forlis-mysterier. Det gjenspeiler også mine følelser, ettersom jeg store deler av livet mitt har vært et nervevrak.

Liker brukernavnet ditt. Det matcher avataren din, som jeg også liker veldig godt. Gjenspeiler deg som person. 10/10

Skrevet

Arinomi.

Hva skal jeg si? Føler jeg like enkelt kunne truffet på dette navnet i en anime-episode, som på et forum. Det fester seg ikke, og virker ikke særlig interessant. Men det er enkelt og har stor bokstav.

6/10.

Skrevet

NothinDoin™

Ser vel greit ut, men lyder ikke spesielt bra. Stor forbokstav er bra, men jeg liker ikke en stor bokstav midt i navnet når der ikke er mellomrom.

™? Har du registrert navnet ditt som et varemerke? Isåfall, hvorfor?

4/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...