Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cognomen

 

Ikke noe jeg synes hever seg eller er dårligere enn andre, men ikke noe spesielt, finner ikke en mening med det (den er jo som oftest privat/intern da).

 

MEN, jeg så på profilbildet ditt, og delen gnome i nicket, det første som slo meg var faktisk (no offence asså) http://en.wikipedia.org/wiki/Leprechaun, vet ikke hvorfor, kan være hodet mitt som tuller med meg (og deg)

 

5/10

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

-Sevve-

 

Liker ikke de to bindestrekene. Hadde de vært plassert på mer naturlige steder (mellom ord/navn) hadde det vært bedre, men her har de jo faktisk ingen funksjon, annet enn det visuelle (som forøvrig ikke blir bedre av strekene). Jeg synes også to etterfølgende v'er ser litt feil ut, og navnet gir meg ingen assossiasjoner.

 

3/10.

 

EDIT:

 

Dermuszdel

 

Ett ord, stor bokstav. Synes "sz" ødelegger en del, prøver jeg å uttale navnet stopper jeg alltid opp ved de to bokstavene og stusser over hva i all verden dette blir. Leser jeg det som "Dermussdel" høres det dog ikke så galt ut, og du får 6,7/10 av meg.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Synes "Ajaco" er et nick som ikke skiller seg ut veldig, men samtidig er det er det heller ikke kjedelig.

 

Jeg gir det 6 av 10 poeng :)

Bjerknez! Long time no see.

 

Quakecry

Stilig nick, jeg liker nicket.

Kombinasjonen av quake og cry er egentlig ganske stilig.

Jeg får vel late som at det uttales som det skrives.

 

9/10

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Grønås høres seriøst ut. Høres ut som noe som kan være et firmanavn, samtidig som det høres ut som et vanlig etternavn. Liker det. Ser for meg arbeidsklær, bildekk eller noe i de baner. Lett å uttale. Lett å huske. Fint nick. Har stor bokstav, ingen teite tegn eller tall. Goodie.

 

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...