Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kombinasjonen av Stevie og ett navn som jeg antar er en referans til noe jeg ikke kjenner til, eller noe søkt du fant på pirrer de særere humor-nervene mine.

 

7/10 om det er en referans til ett spill/film etcetera

9/10 om du hentet det utifra det blå, da passer tillogmed denne oppgitte/sure/spørrende stevien bedre inn og.

 

 

 

Edit: skriveleif og liten omformulering

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Ananashapå!

 

- Liten forbokstav, grønn boks? Hvorfor ikke gul, lilla eller blå? Et spørsmål som kverner i hodet mitt. Hvorfor 3 glass? Hvorfor ikke et glass i profil?

 

+ Veldig unikt valg av nick. Veldig kreativt og ikke minst genialt. Rart du ikke fylte glassene med den unike massen. Jeg nevnte på minussiden at det var 3 glass, men hey! Alle gode ting er 3! Grønn er en ganske digg farge egentlig..

 

Oppsumering:

Det virker som du kanskje er en grynder? Eller kanskje en ex Hapå produsent? Hapå ble jo lagt ned en periode i 2008, men er nå oppe igjen pga. alle nordmenn som ville ha det på markedet, så det er nye glass!

 

8/10

Lenke til kommentar

Xenom

 

lett festende navn, samt at det er godt å si det (prøv selv, nesten like godt som å si gump eller stasj ikke sant?)

 

9/10

 

dine spørsmål skal forøvrig bli besvart her:

JEG liker at det er bare småe bokstaver, synes det er fint å se på.

glasset har grønn etikett fordi det er slike ananasHaPå kom i.

3 glass fordi som du sier alle gode ting er tre(også det beste bildet jeg fant som tilsvarer nicket, de var desverre tomme).

jeg synes forøvrig grønn er den "kuleste" fargen.

 

Jeg er nok bare et vanlig menneske på utkikk etter et brukernavn som ikke er brukt opp før.

forøvrig tror jeg ananasHaPåen gikk ut av produksjon lenge før den original brune forsvant, ikke at jeg fikk med meg det heller siden jeg plutselig slutta med HaPå i ung alder.

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...