Gå til innhold

Overklokkingsdatabase for firekjernerprosessorer!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nakenhet er forbudt :realmad: Virkelig flott cpu det der!

Får vannkjølingen min til neste helg, så då skal jeg jaggu tilbake på top3!

Edit: Dvs. over 4GHz stabilt, hoho wish me luck. :mrgreen:

Endret av 2bb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JimRamse: Jeg må selvsagt vite hovedkort og kjøling om jeg skal legge deg til :)

Sorry, glemte det i farten.

CPU: q6600

Frekvens: 3800MHz

vCore: 1.4V

HK: Asus P5K Deluxe WiFi

Kjøling: Thermalright Ultra 120 Extreme, med 2xpapst 18db vifter.

Skrevet

Blir du sint over det der? :p du bør ikke stikke innom babe-threadene :D

Skrevet

Blir du sint over det der? :p du bør ikke stikke innom babe-threadene :D

Tror det var en tull :p

Skrevet

Hadde det vært opp til meg skulle hver post inneholdt et nakenbilde på dette forumet :roll: Hehe..

Sablabra: Har du glemt å oppdatere gjennomsnittsklokken?

Skrevet (endret)
Hadde det vært opp til meg skulle hver post inneholdt et nakenbilde på dette forumet :roll: Hehe..

Sablabra: Har du glemt å oppdatere gjennomsnittsklokken?

Det tror jeg da ikke, den skal oppdatere seg selv. Om du tror det er feil, så kan du regne selv og sjekke om det stemmer :)

Førstepost oppdatert.

Endret av sablabra
Skrevet (endret)

Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet (dessverre en del B3-er som drar ned, hehe).

Men skal ikke begynne å krangle med Excel her :whistle:

Var bare rask hoderegning som tilsa at noe ikke stemte, men som sagt, Excel har nok riktig :)

Endret av 2bb1
Skrevet

Sablabra, du får oppdatere den igjen snart fordi jeg har nettop klart å kjøre prosessoren min på 4041MHz OCCT stabilt. Synd at jeg måtte mate den med så mye volt for så lite:( Temperaturen hoppet til 78 grader noen ganger!

Kommer med screen og alt annet som trengs imorgen.

Skrevet
Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet.

Var bare rask hoderegning som tilsa at noe ikke stemte, men som sagt, Excel har nok riktig :)

Det var da svært til klokkepress det var her da :p Vil ikke være dårligere enn snittet, så jeg får nok fyre opp med noe i morgen :dremel:

Skrevet
Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet (dessverre en del B3-er som drar ned, hehe).

Du kan krangle så mye du vil med Excel, her går det i Access!

camxer: Det blir nesten for dumt å oppdatere når du er 1 stuslig MHz på FSB ifra å være på toppen... :green: Jeg oppdaterte likefullt. Og den temploggen var voldsom å bla igjennom.

Skrevet (endret)

Hehe, er enig med deg Sablabra. Det som er plagsomt er at den ene megahertzen er umulig for meg å oppnå uansett hva jeg gjør :( Hehe, kunne ha regnt ut hvor mye temperaturen var på i snitt, men vista lar meg ikke installere open office :hrm:

Jeg gidder ikke å betale for noe jeg kan få gratis og jeg gidder heller ikke å laste ned en piratkopi av microsoft office...

Uansett, skal prøve meg på førsteplass, så du trenger ikke å oppdatere kun for min skyld (forventer ikke det heller), men hvis du gjør det så kan du ignorere temperaturen :p

Edit til wheelman:

Jeg bencher inne i en kjellerstue med allt av ventilasjon åpent (det er ingen vindu). Romtemperaturen var sikkert på en 8-10 grader den gangen etter at jeg har luftet godt, men det varierer en god del... Hadde også alle viftene på max i kabinettet (4x80mm som yter ikke så langt ifra delta, to 14cm vifter på radiatorene, og en 12cm pluss 92mm som blåser direkte på HK/andre komponenter.

Endret av camxer
Skrevet
Jeg har jo oppdatert allerede ;) . Det er litt enklere om du legger med temp log som bilde, men jeg fant nå fram til en ca. verdi.

Høyeste temp er 80 grader (kjerne 1 og 2 samtidig)

Skrevet

Ser ut som at jeg trenger bedre vannkjøling... Bigwater kitet mitt klarer ikke så mye varme:( Lurer på hvor mange watt den prosessoren trekker, sikkert noe helt sykt hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...