Gå til innhold

Overklokkingsdatabase for firekjernerprosessorer!


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Om det er 2 eller 3 år siden jeg pakket sammen OC-årene skal jeg ikke si sikkert. En ting som ihvertfall er sikkert, er at mye har skjedd siden den gang, spesielt med tanke på temperaturer.

 

Testet kjapt å klokke opp QX´n litt mer en de vanlige 20% den har kjørt på, for så å teste linpack.

 

Resultatet:

post-16425-1227931439_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Om det er 2 eller 3 år siden jeg pakket sammen OC-årene skal jeg ikke si sikkert. En ting som ihvertfall er sikkert, er at mye har skjedd siden den gang, spesielt med tanke på temperaturer.

 

Testet kjapt å klokke opp QX´n litt mer en de vanlige 20% den har kjørt på, for så å teste linpack.

 

Resultatet:

 

Velkommen tilbake.... fint at du stikker innom :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg kjører 3.6Ghz stabilt 24/7 (priemstabil) på 1.36v på min Q9400. VID er 1.2125. Kald er den også.HK'et er Gigabyte EP45-UD3P og ganske så klokkevennlig. Jeg har bootet på mer enn dette, men jeg begynte å bremse litt på volten da den begynner å bli litt høy, Selv med TRUE med 2 stk. Noctua vifter i Push Pull.

 

Nå har jeg bestilt meg en ny Q9550 fra MPX.no -syntes at 1449,- var for godt til å la være å kjøpe den. Eneste jeg er usikker på er hvilken stepping dette er.

post-73461-1246758950_thumb.jpg

Endret av bjornh
Lenke til kommentar
Nå har jeg bestilt meg en ny Q9550 fra MPX.no -syntes at 1449,- var for godt til å la være å kjøpe den. Eneste jeg er usikker på er hvilken stepping dette er.

 

Samme som jeg fisket til meg jo.

Får håpe på en god stepping, så Thermochillen får noe å bryne seg på :p

 

EDIT: Fikk en med E0-stepping, noe som ser ut til å være bra. Wohoo :D

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg fikk en med C1 stepping. Virker å være litt varm. Ligger på ca. 42, 46, 47 og 50 grader her nå. på default med TRUE.

 

Kjørt den opp til 3,83Ghz på 1.3V, men her synes jeg den er noe varm, faktisk: 53, 54, 55 og 57 grader idle, og opp mot 77 grader i p95.

Endret av bjornh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...