Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når det gjelder turret mappet finnes det en annen løsning. Plukk opp en kasse, hold inne control og snik deg frem. Så lenge de kun ser en kasse som beveger seg skyter de ikke og du kan snike deg gjennom. Litt vansklig i det rommet med 2 stk rett etter rommet med alle kassene, men det går ann om du er tolmodig og tar med deg mange kasser på en gang :)

Lenke til kommentar

Vekkerklokka ringte 0900 i dagtidlig. Våknet ikke før 0940, etter en noget sein natt med TF2. Løp ikke helt våken ned og fyrte opp Steam. OH YEA! Portal in tha house(ganske fornøyd med at jeg pre-loadet spillet når man hørte hvor seint det gikk for de som lastet det ned i dag).

 

Storkoste meg i ca 4 timer med spillet før det var gjennomført. Som sagt tidligere MYE bra humor. Kan ikke spille portal uten å få lyst på kake:) Kjempekule og de 6 ekstra vanskelige banene. Ser frem til folk begynner å legge ut egene baner man kan spille. Har stor tro på at det er folk der ute som kan dra i sammen noen skikkelige brain zappers av noen baner. Anbefaler alle og spille gjennom en gang til med kommentarene fra produsentene. De som ikke har det enda, kjøp nå!

 

PS! Elsker også den nye ringetonen på telefonen min. Pri 1 etter at end crediten var ferdig var å hive seg ut i windows å kopiere ut sangen "Stil alive" fra end crediten. Helt genial:)

 

PPS! www.aperturescience.com/ må besøkes. litt forum crawling med google som utgangspungt for å finne litt veiledning så finner dere mere Aperture Science humor der:)

Endret av Switchblade
Lenke til kommentar

Enig, Portal var noe av det beste jeg har spilt :) Selv om jeg gjorde en del unødvendige ting :p Samlet sammen alt av stoler for å komme meg inn i ventiler, bl.a :p

 

Men er det flere enn meg som la merke til at APSEC-dama sa noe som "...we can assure you that your companion cube will never stab you - and cannot in fact speak."? Og senere "If the companion cube in fact do speak, look away from the previous statement" :p

 

Jeg synes egentlig spillet var litt creepy, jeg, selv om (og kanskje på grunn av) den syke, mørke humoren :)

Særlig i de siste banene, hvor vi kommer over slike ting :o

 

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Jeh, bra spill. Skulle bare prøve spillet litt før midnatt, men endte opp med å spille til 3 om natten (og rundet spillet)... Selv om jeg spilte med touchpad.

 

Jeg trodde faktisk at de 19 testchambers bare var første kapittel i spillet, noe som var litt av grunnen til at jeg ville bli ferdig med dem før jeg la meg. Jaja...

Lenke til kommentar

http://www.aperturescience.com/

 

1. Skriv LOGIN

2. Bruk ditt eget forum brukernavn

3. Passord PORTAL

 

4. Inne på terminalen kan du skrive følgende kommandoer..

 

THECAKEISALIE

DIR/CATALOG/DIRECTORY/LIST/LS/CAT

IP

HELP/LIB

LOGOUT/BYE/LOGOFF/VALVE

APPEND/ATTRIB/COPY/FORMAT/ERASE/RENAME

INTERROGATE

TAPEDISK

 

 

Alt annet som blir skrevet inn vil føre til feilmelding om at filen ikke eksisterer.

 

5. skriv APPLY.EXE du vil få opp diverse tekst.

6. CONTINUE for å fortsette

7. Svar på spørsmålene du får opp.

8. Her slutter det av. Du vil få opp en melding fra en hacker..

Lenke til kommentar
Hvordan fikk du kopiert ut låta fra credits? Jeg vil også ha. :)

 

Poster oppskriften på hvordan hente ut sangen, ettersom jeg ikke er sikker på hvordan hw.no forumet og valve stiller seg til at man distribuerer sangen utenom spillet.

 

Bruker et program som heter "GCFScape". Det kan du bruke til å extracte masse rart fra spill, deriblandt lydfiler. Du åpner filen programfiler/valve/steam/stemapps/portal content.gfc i programmet. deretter blar du deg ned til root/portal/sound/music mappen. ending sangen heter portal_still_alive.mp3

Endret av Switchblade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...