Gå til innhold

elendig hastighet på steam jeg hater steam.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg driver og laster ned hl2 episode2 og hastigheten på steam er noe av det verste jeg har sett på år og dag.jeg ligger på alt fra 1kb til 40kb/s.jeg angrer nå som mye på at jeg kjøpte spillet på steam.hvorfor de har de valget og laste ned spillet fra steam når de ikke har båndbredde for at folk skal kunne laste ned spill fra steam.skulle tro at steam hadde 1 isdn linje de brukte for at folk skal laste ned fra.når jeg har 4mb linje og får isdn linje fra steam blir jeg forbannet.

pc min har nå stått på og laste ned hl2 episode2 i over 24 timer og er enda ikke ferdig.

noen andre som har hatt samme problemet med steam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

til meg står det : The steam servers are currently too busy to...

men når jeg laster ned til vanlig har jeg 200 kb/s og jeg har bare 2 mbit linje

Endret av C2D
Skrevet

valve burde ha fått øket båndbredden sin slik at vi ikke trenger og vente i dagevis på at spillet skal bli ferdig og laste ned.

Skrevet

Sikkert noen hundretusen som prøver å laste ned samme greia.

Du har jo hatt en ukes tid på å pre-loada spillet.

Selv brukte jeg bare en 10 min på å låse opp spillet i dag.

Skrevet
valve burde ha fått øket båndbredden sin slik at vi ikke trenger og vente i dagevis på at spillet skal bli ferdig og laste ned.

Lite økonomisk å øke båndbredden til å være tilstrekkelig til store hopp i belastningen pga store titler osv, resten av tiden brukes den ikke og koster penger. Er en grunn til at de åpner for å laste ned endel på forhånd.

Skrevet

Som sagt før, du kan ikke skylde på noen andre enn deg.

Selv har jeg preloadet for noen dager siden, og har derfor kost meg med både Portal og HL2 Episode Two :)

Skrevet

Steam er den beste oppfinnelsen på mange år. :D Har kjøpt min del av spill via Steam, og kommer til å fortsette med det. Som mange har sagt over, det lønner seg å preloade når du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...