Error Lars Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Han vortigaunten fikk seg et par skudd i fjeset når han tittet over kanten fra meg ja. Synes Episode 2 knuste bioshock. Bioshock hadde mye fancy ting men EP2 fikk meg til å gjøre ting som dette: Ropte ut i forferdelse når Alyx ble spiddet av den huntern i starten. Sitter å prater til alyx osv. Som om jeg skulle ha vært i spillet. Den siste fighten var skikkelig intens. Satt å småskalv når jeg var ferdig og var så glad fordi at jeg klarte det. Så kom siste scenen og jeg ble sittende å stirre i forferdelse.
chokke Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Så det var bare meg som klarte å hoppe ut av vogna? Trodde man daua om man blei med jeg... Er det noen mark langs veggen der? Kanskje 11 stykker?
Mr. Fiskum Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Kan være derfor jeg ikke husker det, jeg hoppa faktisk ut av vogna Jaja, jeg skal spille gjennom ep.2 snart igjen nå. har startet med å spille gjennom hele Half Life serien, jeg glemte å nye dem når jeg har prøvd tidligere
Jokko88 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Tror jeg skal spille gjennom alt igjen når Black Mesa: Source kommer, håper det kommer snart!
Hofer Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 jeg og hoppa ut av vogna så jeg tok vel den "lengre" veien
Dusken Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 jeg og hoppa ut av vogna så jeg tok vel den "lengre" veien Mener dere den vogna med gitter rundt? Kan bare huske at jeg ikke kom meg noen plass og endte opp i vannet. Så hørte en stemme langt der oppe ifra vortigaunten.
Empire of the Sub Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Er det bare jeg som syntes spillet er altfor kort..? Spilte jo gjennom hele greia på 2 dager, med vanlig spilling. Det er greit at spillet var helt sinnsykt bra, men det blir rett og slett altfor kort til å være et førsteskyterspill basert på en utrolig bra oppdiktet historie
Chad Thundercock Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Har ikke testet ut disse episodene, men tvil på at det noen gang vil komme noe som over går HL1.
Mompen Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Noen som vet om det er omtrent samme systemkrav som det originale Half-Life 2 på Episode 2? Fungerte bra på min nåværende maskin med HL2 \ Ep1.
RevX Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg prøver å finne noe negativt å si om Episode 2, men jeg klarer ikke. Dette er rett og slett det beste spillet jeg har spilt på veldig lenge. Greit nok, det varer kun 5-6 timer, men det er pinadø de heftigste 5-6 timene jeg har hatt med noe spill. Sannsynligvis mitt favoritt-HL-spill etter eneren.
guttorm Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Er det bare jeg som syntes spillet er altfor kort..? Spilte jo gjennom hele greia på 2 dager, med vanlig spilling. Det er greit at spillet var helt sinnsykt bra, men det blir rett og slett altfor kort til å være et førsteskyterspill basert på en utrolig bra oppdiktet historie Det er helt grei spill lengde med tanke på at det er en episode, og ikke et helt spill.
Bear^ Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Noen som vet om det er omtrent samme systemkrav som det originale Half-Life 2 på Episode 2? Fungerte bra på min nåværende maskin med HL2 \ Ep1. Ep2 har fått noen grafiske oppdateringer, så du kan oppleve enkelte framedrops enkelte plasser i HL2:EP2, mye grunnet HDR og høyere grafikkoppløsning.
Armageddon Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Heldigvis kan HDR skrus av og andre justeringer kan gjøre, så man trenger ikke et rått grafikkkort for å kjøre EP2.
Mompen Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jaja, kommer nok til å rusle og gå på 800x600 vil jeg tro
Armageddon Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Oppløsning har ikke så mye med preformance og gjøre. Hvertfall ikke på PC-en min. Kjør på med full oppløsning og se hva som skjer..
Mompen Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 85% ferdig nedlastet nå, vi får se hva som skjer når det blir ferdig, gleder meg ihvertfall, absolutt en episode jeg skal kose meg igjennom.
perpyro Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jaja, kommer nok til å rusle og gå på 800x600 vil jeg tro Tror du kommer til å få deg en overaskelse på hvor lettdrevet spillet er.
Bear^ Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Source er en meget lettdrevet engien i forhold til andre ressurskrevende motorer som Doom 3 motoren (som krever mer enn den gir føler jeg). Samt at den med letthet kan oppgraderes til nye standarer ettersom de kommer, eller utviklere som kjøper lisens til å bruke den kan legge til ting ettersom de selv ønsker.
guttorm Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Gjelder vell de fleste andre grafikkmotorer bear^.
SatanClaws Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Største forskjellen mellom Half Life 2 engine og andre grafikkmotorer er vel at utviklerne bak HL2 motoren har tatt seg tid til skikkelige optimaliseringer av motoren, ikke bare lagt på og lagt på nye greier slik at du må ha en superdatamaskin for å henge med. Dessuten tror jeg det er en fordel med ATI kort om du skal spille HL2 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå