Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vortigaunten fikk seg et par skudd i fjeset når han tittet over kanten fra meg ja.

Synes Episode 2 knuste bioshock.

Bioshock hadde mye fancy ting men EP2 fikk meg til å gjøre ting som dette:

Ropte ut i forferdelse når Alyx ble spiddet av den huntern i starten.

Sitter å prater til alyx osv. Som om jeg skulle ha vært i spillet.

Den siste fighten var skikkelig intens. Satt å småskalv når jeg var ferdig og var så glad fordi at jeg klarte det.

Så kom siste scenen og jeg ble sittende å stirre i forferdelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være derfor jeg ikke husker det, jeg hoppa faktisk ut av vogna :p

Jaja, jeg skal spille gjennom ep.2 snart igjen nå. har startet med å spille gjennom hele Half Life serien, jeg glemte å nye dem når jeg har prøvd tidligere :(

:)

Skrevet
jeg og hoppa ut av vogna så jeg tok vel den "lengre" veien

Mener dere den vogna med gitter rundt? Kan bare huske at jeg ikke kom meg noen plass og endte opp i vannet. Så hørte en stemme langt der oppe ifra vortigaunten.

Skrevet

Er det bare jeg som syntes spillet er altfor kort..? Spilte jo gjennom hele greia på 2 dager, med vanlig spilling. Det er greit at spillet var helt sinnsykt bra, men det blir rett og slett altfor kort til å være et førsteskyterspill basert på en utrolig bra oppdiktet historie

Skrevet

Jeg prøver å finne noe negativt å si om Episode 2, men jeg klarer ikke. Dette er rett og slett det beste spillet jeg har spilt på veldig lenge. Greit nok, det varer kun 5-6 timer, men det er pinadø de heftigste 5-6 timene jeg har hatt med noe spill. Sannsynligvis mitt favoritt-HL-spill etter eneren.

Skrevet
Er det bare jeg som syntes spillet er altfor kort..? Spilte jo gjennom hele greia på 2 dager, med vanlig spilling. Det er greit at spillet var helt sinnsykt bra, men det blir rett og slett altfor kort til å være et førsteskyterspill basert på en utrolig bra oppdiktet historie

Det er helt grei spill lengde med tanke på at det er en episode, og ikke et helt spill.

Skrevet
Noen som vet om det er omtrent samme systemkrav som det originale Half-Life 2 på Episode 2? Fungerte bra på min nåværende maskin med HL2 \ Ep1.

Ep2 har fått noen grafiske oppdateringer, så du kan oppleve enkelte framedrops enkelte plasser i HL2:EP2, mye grunnet HDR og høyere grafikkoppløsning.

Skrevet

Source er en meget lettdrevet engien i forhold til andre ressurskrevende motorer som Doom 3 motoren (som krever mer enn den gir føler jeg). Samt at den med letthet kan oppgraderes til nye standarer ettersom de kommer, eller utviklere som kjøper lisens til å bruke den kan legge til ting ettersom de selv ønsker.

Skrevet

Største forskjellen mellom Half Life 2 engine og andre grafikkmotorer er vel at utviklerne bak HL2 motoren har tatt seg tid til skikkelige optimaliseringer av motoren, ikke bare lagt på og lagt på nye greier slik at du må ha en superdatamaskin for å henge med.

Dessuten tror jeg det er en fordel med ATI kort om du skal spille HL2 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...