tauromachine Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hei. Sitter her og vurderer å kjøpe Orange Box via Steam. Lurer på hvordan dette gjøres rent teknisk. Laster en ned spillet rett på PC-en, eller laster en ned ei fil, som en brenner ut på dvd? Ser meg nødt til å formatere PC-en om ikke så alt for lenge, og frykter da at episode 2 skal forsvinne og må lastes ned/kjøpes på nytt?
Kharan Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Du laster ned spillene direkte til PC-en din. Hvilke Steam-spill du har er registrert på Steam-kontoen din, slik at du kan når som helst laste dem ned på nytt.
XciTe Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har stoooor og laaang erfaring med å kjøpe spill via steam da jeg har gjort det for venner og familie Først laster man ned steam, lager en konto og logger inn. Så finner man fram når man er på "browse games" til det spillet du ønsker å kjøpe. Når du har gått igjennom prosessen med betaling osv så er det spillet bundet til DEN kontoen. Så om du logger inn på den kontoen på en annen PC, så vil du ha tilgang til å laste ned spillene du har kjøpt. Så i TEORI går det ann at 3 stk deler på samme konto men de kan ikke bruke den samtidig, da må 2 av dem være i såkalt "offline mode". (dette er forresten ikke lov så vidt jeg vet) Håper dette svarte på spørsmålet ditt
Anthropod Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Alle spill du har kjøpt i steam kan sikkerhetskopieres, og da regner jeg med at du kan brenne de ut også. Jeg har ikke prøvd å brenne ut mine steamspill, så jeg vet ikke helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå