Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Skrevet
nå har komplett fått neon få maximus formula SE på lager og satt end 2900pro kortene med 100,- så da bestilte jeg 2stk GPU og 1stk HK ;)

Blir litt klokking av nytt utstyr da vettu, håper bare jeg for solgt 8800gtx kortet mitt elelrs sitter jeg her med 3.50 på konto :(

Ossen 8800 GTX har du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
nå har komplett fått neon få maximus formula SE på lager og satt end 2900pro kortene med 100,- så da bestilte jeg 2stk GPU og 1stk HK ;)

Blir litt klokking av nytt utstyr da vettu, håper bare jeg for solgt 8800gtx kortet mitt elelrs sitter jeg her med 3.50 på konto :(

Ossen 8800 GTX har du?

Det er fra Club3D...

Det og lese profil er en fin ting... ;)

Skrevet

Går vel ikke å kjøre sli på 965 og P35 chipset i og med at de har en 16x og en 4x pciekanal.

Jeg har ivertfall aldri fått det til, blir bare mongo fps utav det.

På 975 og x38 derimot burde det gå greit.

Skrevet

hadde tenkt å bytte HK da... :thumbup:

må nok sende inn P5K'e mitt....det er noe KØDD med det...maskina starter ikke...har prøvd med anna RAM, cpu og PSU og Grafikk...ingenting hjalp...så det leder til HK

Gjest Slettet+6132
Skrevet
noen som solgte et 8800GTX?:p

the ghost selger 8800gtx

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Har vi fått noko svar?

nei, vi venter enda på svar fra ledelsen...

Skrevet

Vi MÅ ha masse plass :p

Tror de folka at en cascade får plass i en skoeske? Himmel... Må vel mekke hyller å ha hardware i da I guess, det som ikke blir brukt.

Og: Virkelig smart å floode tråden om 8800gtx-kortet, det blir nok ikke billig når halve forumet vil ha;-)

Skrevet (endret)

enig knopfler:)

Men hva sier tg admins om nitrogen og tørris røyk?^^

Om vi da må sitte på 80x60 SKAL jeg helle vann i en ca kilo tørris og lage kaos:P

Endret av Olanru

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...