Gå til innhold

Battlefield 3 avslørt? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kremt, om ett år, når BF3 kommer ut så har det garantert kommet ett serie 9 kort... Dere snakker som om det kommer om 2 mnd... det kortet du har i dag er utdatert til de grader uansett om 1 år... (antatt at du har ett serie 7 eller lavere kort ettersom du klager på å måtte kjøpe 8)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
kremt, om ett år, når BF3 kommer ut så har det garantert kommet ett serie 9 kort... Dere snakker som om det kommer om 2 mnd... det kortet du har i dag er utdatert til de grader uansett om 1 år... (antatt at du har ett serie 7 eller lavere kort ettersom du klager på å måtte kjøpe 8)

 

Jeg har et Nvidia GeForce 7950 GX2 512Ram x2 = 1024Ram Trodde dette skulle holde en god stund, men tok jeg virkelig feil. Kostet meg 6 laken. Datautstyr er alt for dyrt syns jeg. Ivertfall hvis du er ute etter no bra.

Lenke til kommentar

Beklager å måtte si det men å tro at ett nå 1 år gammelt skjermkort skal klare å dra ett helt nytt spill over 2 år etter at det ble lansert blir litt dumt. Joda EA kunne sikkert fått DICE til å kode inn støtte for annet enn DX10, men på en annen side så må man følge med på utviklingen når man er PC gamer... hvis ikke er konsoller ett fint alternativ der du ikke har akkurat det problemet :)

 

Og de er på en måte din egen feil også som kjøper ett overpriset SLI kort... å bruke 3000 kr på ett skjermkort da og spare 3000 til senere oppgradering er en umåtelig mye bedre ide til omtrent enhver tid i databransjen ettersom du aldri får penga verd for toppmodellen (de er priset unaturlig høyt til enhver tid)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Beklager å måtte si det men å tro at ett nå 1 år gammelt skjermkort skal klare å dra ett helt nytt spill over 2 år etter at det ble lansert blir litt dumt. Joda EA kunne sikkert fått DICE til å kode inn støtte for annet enn DX10, men på en annen side så må man følge med på utviklingen når man er PC gamer... hvis ikke er konsoller ett fint alternativ der du ikke har akkurat det problemet :)

 

Og de er på en måte din egen feil også som kjøper ett overpriset SLI kort... å bruke 3000 kr på ett skjermkort da og spare 3000 til senere oppgradering er en umåtelig mye bedre ide til omtrent enhver tid i databransjen ettersom du aldri får penga verd for toppmodellen (de er priset unaturlig høyt til enhver tid)

 

Jeg er enig med deg. Men hva er gjennomsnittspris på de beste skjermkorta idag. Man må jo nesten ha det beste for å spille det beste. Hvis man er en grafikkhore da :D Jeg kommer nok til å oppgradere PC-en, men det koster, hvis man skal henge med.

 

 

iom at du ikke får 1024 mb på skjermkortet når du setter det i sli, syntes jeg egentlig sli/crossfire er et dårlig alternativ med dagens teknologi

 

Det er faktisk to skjermkort som er satt sammen. Trenger ikke SLI til dette.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg hadde håpet at de skulle komme med en mulighet for noe "Titan" liggende som vi har i BF2142.

Greit nok at jeg syntes BF2142 er et veldig klønte og rotete spill, som Dice bommet en del med.

Men selve ideen bak Titan syntes jeg fungerer veldig bra, og skulle gjerne likt å se noe slikt i "Modern Combat" setting.

 

Og hvorfor ikke få tilbake noen "Capture-the-Flag" baner? :)

 

Det blir så utrolig ensformig i lengden når alle baner er dette conquest ticket systemet, litt variasjon hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Og hvorfor ikke få tilbake noen "Capture-the-Flag" baner?

Hva med capture the commander ? :)

 

her er det bare en ting å si: Alalallaahlahlah!!! *skyte med AK i lufta*

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Ser noen nevner vista blir bedre osv men i 2009 så skal vi vel få windows vienna ? skal ikke det blant annet bli mindre resurskrevende såvel ? Hvis det er tilfelle så virker det greit og bare hoppe over vista helt, rett fra xp til noe som er bedre enn vista uten ulempene til vista :)

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Håper bare det blir betydelig bedre balansert enn BF2. Det er rett og slett ikke noe poeng å spille når jetfly og helikopter er overpowered og nesten umulige å ta med bærbare og statiske våpen. Tankene bare venter på å bli bombet og har ingen måte å forsvare seg på. Og RPG'en er ubrukelig mot alt som flyr. Gjesp...

 

Siden BF2142 er perfekt balansert, så er det lov å håpe at de har lært litt hvor viktig balansen kan være.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...