Gå til innhold

Battlefield 3 avslørt? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg villt ! :)

 

Innen den tid er nok xp lite brukt av gamere og haugevis av spill til vista har kommet.

 

En annen ting vi kan håpe på er at dette spillet er kodet i DX10 fra grunnen av og vil dermed ikke være tilgjengelig på xp? Noe som vil føre til bedre ytelse og grafikk selvfølgelig ! :)

Lenke til kommentar

Håper bare hitboxprogrameringa blir bedre. Hadde vært kult hvis de hadde implementert en skademodell og.. Og, som jeg har nevnt og ønsket før, en "Rope" funksjon, der en kan rope til folk innen en viss omkrets... (er ofte ikke bare squad members en ønsker å gi vital informasjon). Hadde og vært kult å kunne rope skjellsord til fienden rundt hjørnet :p (kan selvsagt være en slå av/på funksjon)

Lenke til kommentar

Håper dette er bare piss. (Når det gjelder ikke Windows XP Compatible) For det første må man skaffe seg Windows Vista (Egentlig ikke noe problem) men man må altså kjøpe seg et Serie 8 kort for å spille (Dx10). Dette suger bigtime!

 

Jeg har spilt Battlefield helt siden det kom ut på markedet, men tror Battlefield 2142 kommer til å bli det siste jeg spiller av denne serien. Hvis ikke jeg vinner i lotto da :D

 

For dere som har Windows Vista med et Serie 8 kort kan jo glede seg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...