Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal mange sex-partnere være godt for?


Anbefalte innlegg

Du prater jo bare tull?

Nei dine meninger gir så lite mening at de burde ignoreres.

 

Jeg er helt enig. Greit at jeg selv har utrolig mange dårlige utsagn og meninger, men jeg er flate meg ikke alene.

 

Jeg er ikke helt uenig heller. Steffy har et godt poeng, å som jeg oppdaget selv ved å prøve meg på en som var "opptatt". Jeg fant ut at hun like gjerne ikke var like "forelsket" som hun trodde, å folk får gjøre som de vil, han/hun er da ikke alene om å ha seg, det må en motpart til. Klarer du ikke bestemme deg fordi du har drukket for mye, drikk mindre, å tenk heller litt mindre hva andre driver med, å tenk mer på deg selv.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først og fremst mener jeg at alle fortjener en ny sjanse her i livet. Om man har hatt mange sexpartnere, men har lagt den tiden fra seg, så kunne jeg nok klart å hatt ett forhold til den gutten. Men da skal være en lang stund siden(nå snakker jeg om år) han levde dette promiskuøse livet. Det er min personlige mening og slik jeg velger å se det.

 

siden jeg tydeligvis har en totalt annen mening om dette enn dere andre her i tråden, så er det mulig jeg er en merkelig skrue og en som ikke trives med tanken på at man skal knulle rundt med alle og enhver. Jeg sa tallet 50, og det synes dere var helt greit? jeg må si jeg er rimelig sjokkert..

 

si at dere uenig i at så mange som 40-50 stykker er for mange for en i 20 åra da.. ?? ærlig talt.. !! synes 30 - 20 er mange også jeg da men..

 

Jeg får nå si at , ja sex er sunt og burdte praktiseres, men når det går over i å være med så mange partnere at man må skrive ned navna på dem for å huske dem.. da er det ille i mine øyne, og ikke lenger sunt!

 

og ja det er bra å lære mer om sex og kroppen gjennom å ha sex, men må det være med så jævlig mange da??

 

hvis dere syns det er så bra å ha masse sex med mange forskjellige folk, så tar jeg det som en selvfølge at barna deres også får lov til å gjøre det samme når de blir gamle nok..

Lenke til kommentar

Grunnen til at mange har en god del sexpartnere er fordi de ikke har noen interesse av forhold, men likevel vil ha sex. Ser ingenting galt i det, overhode.

Og hvorfor ikke ligge med mange? Greit nok. Jeg som 19-åring hadde regart hvis ei på min alder hadde liggi med 20++

Et eksempel: Ei jente er 25 år. Man kan jo regne litt på at hvis hu har liggi med to pr. år etter hun ble 16 vil det være 18 stk. Hun har jo ikke hatt så forferdelig mye sex, bare et høyt antall.

 

Og så klart skal sønnen min få lov til å ha så mye sex han føler for, så lenge han bruker gummi!

Lenke til kommentar

For meg er det helt ok at noen velger å ha mange sexpartnere det spiller ingen rolle for meg personlig hva andre gjør om man som single ligger rundt med andre single, mange liker gjerne å utforske og finner det for all del sikkert spennende også.

Dersom man ligger rundt med personer som allerede er i ett forhold blir det for meg personlig litt for drøyt, noe ansvar burde man tross alt ta og jeg ville aldri hatt samvittighet til å gå til sengs med noen som er involvert med noen andre, det er for meg en grense man ikke krysser.

 

Skulle jeg selv falle for en jente med mange tidligere sexpartner så ville jeg nok ha vært mer betenkt enn om hun kun eksempelvis hadde vært med 3-4.

 

For min egen del så ser jeg ikke noe spesielt behov for å ha mange sexpartnere i livet, det å ha sex med noen uten videre tilknytning med vedkommende blir for tynt for meg og jeg ønsker heller ikke å ha det slik.

Lenke til kommentar

Hvor går grensen for hva som er OK da? 5, og ikke 6? 10, men ikke 11?

 

Jeg tror du har misforstått litt hva som ligger i ordet "sunt". At du synes det er moralsk forkastelig, har ingenting med om det er sunt eller ikke å gjøre.

 

Foreldre har vel uansett ikke noe med hvordan barna ønsker å praktisere sitt sexliv når de er gamle nok til å styre det selv.

Lenke til kommentar
Hvor går grensen for hva som er OK da? 5, og ikke 6? 10, men ikke 11?

 

Jeg tror du har misforstått litt hva som ligger i ordet "sunt". At du synes det er moralsk forkastelig, har ingenting med om det er sunt eller ikke å gjøre.

 

Foreldre har vel uansett ikke noe med hvordan barna ønsker å praktisere sitt sexliv når de er gamle nok til å styre det selv.

 

da tror du feil, jeg synes ikke det er sunt å være "madrass" for gutta og omvendt, mulig du mener noe annet.. og det er da en grunn til at jeg moralsk synes det er forkastelig! det er jo fordi jeg ikke synes det er sunt i lengden da vet du.. hverken for en selv eller kjæreste.. hvem er det som jubler for at man har pult mange eller for at kjæresten har pult mange??

 

når det var snakk om ungene, så mener jeg at man skal være gode rollemodeller,, flyr mor eller far rundt med forskjellige partnere, ser barna dette, og tror at det er helt greit.. er det greit?

 

spørsmålet mitt var ikke om at foreldrene ikke har styr på ungene deres sexliv, spørsmålet mitt var vel mere: hadde man syntes det var greit hvis man fikk vite at dattera/sønnen på 20 hadde ligget med 40 stk??

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Hadde vært stolt av han/hun jeg. :w00t:

 

 

ja, du er jo like gammel som han jeg prater om da, så vet ikke helt om jeg skal ta dine ord om det så veldig seriøst..

 

tviler på at du hadde vært så stolt av sønnen din.. du skjønner, det er noe som heter kjærlighet og beskyttelse ovenfor barna våre, og de aller aller fleste hadde reagert negativt,, hvis ikke man er hugh hefner eller Rocco sin sønn dah..

 

da tror du feil, jeg synes ikke det er sunt å være "madrass" for gutta og omvendt, mulig du mener noe annet.. og det er da en grunn til at jeg moralsk synes det er forkastelig! det er jo fordi jeg ikke synes det er sunt i lengden da vet du.. hverken for en selv eller kjæreste.. hvem er det som jubler for at man har pult mange eller for at kjæresten har pult mange??

 

når det var snakk om ungene, så mener jeg at man skal være gode rollemodeller,, flyr mor eller far rundt med forskjellige partnere, ser barna dette, og tror at det er helt greit.. er det greit?

 

spørsmålet mitt var ikke om at foreldrene ikke har styr på ungene deres sexliv, spørsmålet mitt var vel mere: hadde man syntes det var greit hvis man fikk vite at dattera/sønnen på 20 hadde ligget med 40 stk??

 

edit: jeg synes det avhenger av alder hvis man skal snakke om antall partnere som er i overkant.. alle har jo sine meninger om hva som er passende, men jeg kan si som så, at 20 år og 40 stk, er IKKE passende i mine øyne,,

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Synes du skal ta deg en bolle før du begynner å bli surmaget og dømmende mot andre brukere.

 

Rart at du kan uttale deg om hva "de aller fleste" mener om saken, når de fleste her inne er uenig med deg.

 

 

Når det gjelder diskusjonen hva som er sunt og ikke sunt, så må du nesten komme med dokumentasjon på hva som er usunt med det hele.

Lenke til kommentar
*snip*

 

du kan ha hatt sex med 10 stykker og fremdeles fått ganske mye erfaring i sengen. personlig synes jeg det er bedre å en ff enn one nights simpeltthen fordi sexen blir bedre med noen en har seg med flere ganger. jeg er tildels enig med deg i at 40 og 50 er svært mange partnere og jeg ville nok stusset hvis jeg traff på ei som leverte dette tallet.

 

en gang i tiden synes jeg det var stas med damer som var jomfruer men nå synes jeg egentlig det er en fordel om de har fått litt erfaring.

Lenke til kommentar
først og fremst mener jeg at alle fortjener en ny sjanse her i livet. Om man har hatt mange sexpartnere, men har lagt den tiden fra seg, så kunne jeg nok klart å hatt ett forhold til den gutten. Men da skal være en lang stund siden(nå snakker jeg om år) han levde dette promiskuøse livet. Det er min personlige mening og slik jeg velger å se det.

 

siden jeg tydeligvis har en totalt annen mening om dette enn dere andre her i tråden, så er det mulig jeg er en merkelig skrue og en som ikke trives med tanken på at man skal knulle rundt med alle og enhver. Jeg sa tallet 50, og det synes dere var helt greit? jeg må si jeg er rimelig sjokkert..

 

si at dere uenig i at så mange som 40-50 stykker er for mange for en i 20 åra da.. ?? ærlig talt.. !! synes 30 - 20 er mange også jeg da men..

 

Jeg får nå si at , ja sex er sunt og burdte praktiseres, men når det går over i å være med så mange partnere at man må skrive ned navna på dem for å huske dem.. da er det ille i mine øyne, og ikke lenger sunt!

 

og ja det er bra å lære mer om sex og kroppen gjennom å ha sex, men må det være med så jævlig mange da??

 

hvis dere syns det er så bra å ha masse sex med mange forskjellige folk, så tar jeg det som en selvfølge at barna deres også får lov til å gjøre det samme når de blir gamle nok..

 

Du skjønner det virkelig ikke? Hva i helvete er ille med å ha sex med mange forskjellige personer? Blir irritert her nå jeg.

Lenke til kommentar
Synes du skal ta deg en bolle før du begynner å bli surmaget og dømmende mot andre brukere.

 

Rart at du kan uttale deg om hva "de aller fleste" mener om saken, når de fleste her inne er uenig med deg.

Når det gjelder diskusjonen hva som er sunt og ikke sunt, så må du nesten komme med dokumentasjon på hva som er usunt med det hele.

 

 

jeg har da ikke dømt noen som helst her inne! jeg må da få kunne si meningen min! og de som tar seg nær av det eller føler seg støtt, ja det er faktisk ikke mitt ansvar!

 

jeg sier kun det JEG mener og tror, og jeg skulle vel tro at de fleste FORELDRE (ikke forumbrukerne her inne, utrolig få av dem som har barn som er over den seksuelle lavalder skulle jeg tro)

 

flere av mine bekjente som har ligget med mange, og de har det ikke godt med seg selv, det er vanskelig for de å si det til en evt kjæreste nå, ikke kult å innrømme, og ikke særlig tiltrekkende heller.. jeg synes vel ikke at jeg skal måtte lete etter dokumentasjon, man kan vel kanskje tenke seg til de negative sidene,, slik som uønsket graviditet, kjønnsykdommer, psykisk/følelsesmessig problemer osv...

Lenke til kommentar
jeg har da ikke dømt noen som helst her inne! jeg må da få kunne si meningen min! og de som tar seg nær av det eller føler seg støtt, ja det er faktisk ikke mitt ansvar!

 

jeg sier kun det JEG mener og tror, og jeg skulle vel tro at de fleste FORELDRE (ikke forumbrukerne her inne, utrolig få av dem som har barn som er over den seksuelle lavalder skulle jeg tro)

 

flere av mine bekjente som har ligget med mange, og de har det ikke godt med seg selv, det er vanskelig for de å si det til en evt kjæreste nå, ikke kult å innrømme, og ikke særlig tiltrekkende heller.. jeg synes vel ikke at jeg skal måtte lete etter dokumentasjon, man kan vel kanskje tenke seg til de negative sidene,, slik som uønsket graviditet, kjønnsykdommer, psykisk/følelsesmessig problemer osv...

 

De har det ikke godt med seg selv?

 

Jeg må bare spørre: Er du født i en streng muslimsk familie? For verden har blitt mer åpen for sex, og det er en bra ting for alle parter, og det vil ikke endre seg på en lang tid. Så gi opp det piss preiket ditt om at sex er skadelig bla bla bla, helt latterlig.

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne noen forhold som kan gjøre det spennende å ha mange sexpartnere. Noen av de jeg selv best forstår er:

# Sosial klatring

# Suksess-følelsen

# Biologisk sexdrift

 

Jeg er ikke en som puler rundt selv, men har ser ikke ned på de som gjør det. Si meg Melisma, har du et eller annet imot de som synes sjekking og puling er gøy? (Ikke vondt ment, altså :))

Lenke til kommentar
De har det ikke godt med seg selv?

 

Jeg må bare spørre: Er du født i en streng muslimsk familie? For verden har blitt mer åpen for sex, og det er en bra ting for alle parter, og det vil ikke endre seg på en lang tid. Så gi opp det piss preiket ditt om at sex er skadelig bla bla bla, helt latterlig.

 

 

jeg vet at de ikke har det godt med seg selv, fordi vi snakker om det og jeg prøver å hjelpe dem med å legge fortiden bak seg, men forandre på sine "vaner" nå,, aldri for sent til å snu..

 

jeg sier da ikke at sex er skadelig, synes ikke det er rettferdig at du "putter ord i munenn min".. ja, fint at verden har blitt mer åpen til sex, betyr åpen, at man skal være promiskuøs? en slik holdning mener jeg sender feil signaler til de unge!

men jeg mener fortsatt at masse sex med masse forskjellige folk ikke er helsemessig på noen områder..

Lenke til kommentar
jeg vet at de ikke har det godt med seg selv, fordi vi snakker om det og jeg prøver å hjelpe dem med å legge fortiden bak seg, men forandre på sine "vaner" nå,, aldri for sent til å snu..

 

jeg sier da ikke at sex er skadelig, synes ikke det er rettferdig at du "putter ord i munenn min".. ja, fint at verden har blitt mer åpen til sex, betyr åpen, at man skal være promiskuøs? en slik holdning mener jeg sender feil signaler til de unge!

men jeg mener fortsatt at masse sex med masse forskjellige folk ikke er helsemessig på noen områder..

 

Er det feil at unge har sex? Forklar hvorfor, takk.

Lenke til kommentar
Jeg kan nevne noen forhold som kan gjøre det spennende å ha mange sexpartnere. Noen av de jeg selv best forstår er:

# Sosial klatring

# Suksess-følelsen

# Biologisk sexdrift

 

Jeg er ikke en som puler rundt selv, men har ser ikke ned på de som gjør det. Si meg Melisma, har du et eller annet imot de som synes sjekking og puling er gøy? (Ikke vondt ment, altså :))

 

jeg ser ikke ned på de som gjør det, jeg prøver bare å sette det i litt perspektiv om at det ikke er for sent til å slutte med å ligge rundt! jeg prøver å minne om evt, konsekvenser det kan ha for fremtiden..

 

kan du forresten utdype disse punktene, og hvordan promiskuitet kan bidra til å styrke disse punktene? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...