Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Har fått 3 av 4 gavekort. Kan være de bare gir ut maks 3 til folk etter den store pågangen?

Også bare fått de 3, og kan ikke klage :p

Men så meldte jeg inn foreldrene mine også, så har nå 9 gavekort å rutte med :D

Hva skjer så med de klubbene vi ikke blir får gavekort av? Må da slippe og bli medlem av dem da?

Endret av whom
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kom i går en begrensning på 1 gavekort/1 klubb ..

Men om du meldte deg inn før den begrensningen kom så tror jeg du ska motta gavekortene dine som forventet.

Endret av _FeNiX_
Skrevet

Noe sier meg at hvis man vil ta nytte av dette fine tilbudet, burde man gjøre det i dag eller senest i morgen.

Snart så bør de vel enten være tomme for spenn, eller fortsått at 99% som har meldt seg inn de siste dagene kun gjør det for gavekortets skyld. Hvor dumme kan de være? Er vel også litt snodig at de 99% avbestiller alt av bøker og kaster seg inn på DVD-ene. ;)

Skrevet
Noe sier meg at hvis man vil ta nytte av dette fine tilbudet, burde man gjøre det i dag eller senest i morgen.

Snart så bør de vel enten være tomme for spenn, eller fortsått at 99% som har meldt seg inn de siste dagene kun gjør det for gavekortets skyld. Hvor dumme kan de være? Er vel også litt snodig at de 99% avbestiller alt av bøker og kaster seg inn på DVD-ene. ;)

Noe sier meg at man burde benyttet seg av dette tilbudet før de kom med begrensning på 1 gavekort ;)

Skrevet (endret)

Eehh..fikk to gavekort i dag morges, men står at utløpsdato er 9 oktober. Noen som veit no om dette? Regner med jeg kan bruke kortene i dag.

Og jo: Må jeg bruke et helt gavekort på en gang?

Endret av Dimitrij
Skrevet
Eehh..fikk to gavekort i dag morges, men står at utløpsdato er 9 oktober. Noen som veit no om dette? Regner med jeg kan bruke kortene i dag.

9.Oktober 2008 står det nok ;)

Skrevet
9.Oktober 2008 står det nok ;)

Aiaiai, selvfølgelig. Ble litt nervøs :p Men da blei det bare to gavekort på meg. Kanskje like greit så slipper jeg og avbestille så mange bøker...

Skrevet

Det er i 2008.

For mitt ene gavekort har jeg bestilt dette:

DVD Gladiator - Extended 3 Disc Spesial

DVD Den tynne røde linjen

DVD Kill Bill volum 2

DVD Alien Legacy Collection

DVD Buddy

Da har jeg fremdeles 5 kr. tilgode, he he.

Men dumt at jeg ikke fikk alle ti gavekortene, da hadde jeg bestilt alle simpsons seriene tenker jeg.

Skrevet

Det finnes mange IT-relaterte bøker å få kjøpt der også, bare til opplysning.

Kjøpte meg telt og liggeunderlag for ett av gavekortene mine og jeg ;)

Skrevet

Kjem ikkje inn på sida atm. Gode nyheten er at eg fekk 3 gavekort idag, registrerte meg på søndag, så tok litt tid. Blir handling idag! Tviler på at eg får fleire, har meldt meg inn i 11 klubber.. :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...