Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men det er jo uansett ikke mulig å få tak i 1000-kortene. Lenger

Tengte mer på å være sparsommelig av meg og spare dem. Til neste jul? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk mulig, for direktelinkene til registreringssidene er fremdeles aktive. Selv har jeg lagret URL-en til alle klubbene i et tekstdokument, og har selv mottatt 15 gavekort à 1000 kr, ved hjelp av denne metoden, selv etter at de startet med 750-kroners gavekortene.

Skrevet

Det er faktisk mulig, for direktelinkene til registreringssidene er fremdeles aktive. Selv har jeg lagret URL-en til alle klubbene i et tekstdokument, og har selv mottatt 15 gavekort à 1000 kr, ved hjelp av denne metoden, selv etter at de startet med 750-kroners gavekortene.

Jeg skaffet meg også 3 gavekort fra den gamle linken til 1000 kroners tilbudet

Skrevet

Ettersom jeg har fått med meg i tråden er det flere som har sendt mail og spurt om de kan sette pengene tilbake på gavekortet uten noe mer pes. Noen kan sikkert bekrefte dette.

Skrevet

Jeg har akkurat fått beskjed om at 99,- er satt tilbake på gavekorte mitt pga at de ikke klarte å få inn den ene DVD-en ;)

Og jeg skreiv mail til dem :)

Skrevet

link? :)

Skrevet
Flott, hvor lang tid tok det for dem å svare og returnerer pengene?

Det har tatt dem 2 dager.

Forrige gang jeg skrev og sput om noe helt annet tok det også 2 dager

Skrevet

Har sendt deg en personlig melding nå.

Skrevet

uuhmm jeg registerte meg jo for vell ... ca 1-2 uker siden :p tror det var ikke sist torsdag, men torsdagen før det. og jeg har enda ikke fått opp noe på "hovedboka" som man kan bestille , why ? tar det så lang tid før man kan avbestille den ? er så redd for at jeg skal måtte betale noe :p

også en annen ting... registerte meg i 2 andre klubber, altså totalt er jeg medlem i 3 klubber.. så logger vi inn på den ene kundenummeret så er man inne på alle 3 klubbene ? jeg har ikke fått noe nytt medlemsnummer som login hvertfall....

og en siste ting, når man skal avbestille den hovedboka som man får hver 14 dag? må man avbestille den 3 ganger da ? dersom man er medlem i 3 klubber? men slik jeg har forstått så er det kun ett login nummer man har.. så holder det da ikke å avbestille 1 gang ?

Skrevet

Har sendt deg en personlig melding nå.

kan du sende meg også? har bare fått 750 i gavekort ettersom jeg var forseint ute

Skrevet
uuhmm jeg registerte meg jo for vell ... ca 1-2 uker siden :p tror det var ikke sist torsdag, men torsdagen før det. og jeg har enda ikke fått opp noe på "hovedboka" som man kan bestille , why ? tar det så lang tid før man kan avbestille den ? er så redd for at jeg skal måtte betale noe :p

også en annen ting... registerte meg i 2 andre klubber, altså totalt er jeg medlem i 3 klubber.. så logger vi inn på den ene kundenummeret så er man inne på alle 3 klubbene ? jeg har ikke fått noe nytt medlemsnummer som login hvertfall....

og en siste ting, når man skal avbestille den hovedboka som man får hver 14 dag? må man avbestille den 3 ganger da ? dersom man er medlem i 3 klubber? men slik jeg har forstått så er det kun ett login nummer man har.. så holder det da ikke å avbestille 1 gang ?

Det tar noen uker før du før hovedbok, men ta det med ro, denne kommer opp 3 uker før den blir sendt på kundesiden og 2 uker før på mail.

Du bruker det ene kundenummeret som login for alle.

Er forskjellig hovedbøker i de forskjellige klubbene, så hver bok avbestiller du kun en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...