Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet
noe å teste dette:D bare et sårøsmål hva er CO adresse?

Hvis du skal sende til en adresse der noen andre bor, men du fortsatt skal stå som mottaker. F.eks: Ola Nordmann, C/O Nils Nilsen, resten av adressen til NN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orker ikke lese gjennom alle postene jeg ikke har fått med meg de siste dagene, men er det slutt på moroa nå? de som allerede er medlem får ikke flere gavekort eller?

Skrevet
orker ikke lese gjennom alle postene jeg ikke har fått med meg de siste dagene, men er det slutt på moroa nå? de som allerede er medlem får ikke flere gavekort eller?

Virker dessverre sånn, ja..

Skrevet (endret)

Damn! Jeg som akkurat har fått lov til å melde inn en i familien! Jaja, fangsten ble god uansett. Har bestilt varer for 11k elns. Del filmer og endel kjøkkenutstyr som nok kommer godt med, har akkurat flyttet for meg selv ;-)

Edit: Bestilt for nøyaktig 10 583 kroner. Jeg må bruke mitt siste gavekort á 750 kroner på noe lurt nå :o

Endret av thomasw
Skrevet
Damn! Jeg som akkurat har fått lov til å melde inn en i familien! [...] Har bestilt varer for 11k elns.

My sentiments exactly. Hadde gledet meg til en ny batch med 750kr gavekort. Men, men.

Skrevet
Damn! Jeg som akkurat har fått lov til å melde inn en i familien!

Gavekorttilbudet gjelder jo fremdeles, men nå er det begrenset til ett gavekort per person...uansett hvor mange klubber denne personen melder seg inn i.

Du kan fremdeles melde inn andre i familien og få gavekort.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke medlem, men vurderer det. Er under 18 år. Er det en stor risk å registrere seg og liksom være over?

Seriøst, er eg for sen? :omg:

Endret av Remains
Skrevet
Jeg er ikke medlem, men vurderer det. Er under 18 år. Er det en stor risk å registrere seg og liksom være over?

Seriøst, er eg for sen? :omg:

Du er ikke for sen. Peis på. Jeg meldte inn moren min nettopp. Håper jeg får gavekortet i morgen..

Skrevet

Da har jeg hentet en ladning med filmer på posten, og bokklubben har faktisk lært seg at det går ann å pakke inn flere filmer i en boks, så jeg fikk seks filmer i en ganske stor eske :)

Skrevet (endret)

I dag har jeg fått svar fra bokklubben om hvorfor DVD Hjelp, vi må på ferie x 4 pakken ble lagt til en egen ordre:

"Det viser seg at varen ikke var på lager når vi skulle sende den ut og så ble det lagt inn en ny ordre"

:)

Endret av Edgel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...