Gå til innhold

PES 2008 - Confirmed features


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har klart å spiller på nettet?

 

"Konami Digital Entertainment has uncovered issues which can affect the online gameplay quality of PES 2008 on PLAYSTATION 3. We are working at full strength to find a solution as quickly as possible. We sincerely apologise for this inconvenience. Further announcements will be made as soon as we have additional details."

 

The PS3 version of Pro Evolution Soccer 2008 has been giving a lot of soccer fans some serious distress. The online mode of PES is seemingly broken, according to various reports to Pro-G. "PS3 PES 2008 is practically unplayable online, with the ball pinging about uncontrollably and players randomly disappearing and reappearing." It notes that the PS3 version also suffers from a poor framerate, something not found in the Xbox 360 version.

 

Certainly, Konami is trying to fix these problems. However, it's disappointing to see yet another game get such poor treatment on Sony's machine.

 

Kilde: http://www.ps3fanboy.com/2007/10/25/pes-20...ous-lag-on-ps3/

Lenke til kommentar

Helt ufattelig at ikke Konami kan få til online delen enda en gang. På PES 5 på xbox var det nesten umulig å finne kamper og det ble vel aldri patchet såvidt jeg husker. På PES 6 på 360 skjedde det samme, men det kom en patch etter noen måneder(?) som gjorde at problemet noe mindre.

 

Seabass sa vel også at 2 vs. 2 online ble fjernet PES 2008 så 1 vs. 1 delen skulle bli mye bedre enn på forgjengerene.....

Lenke til kommentar
Helt ufattelig at ikke Konami kan få til online delen enda en gang. På PES 5 på xbox var det nesten umulig å finne kamper og det ble vel aldri patchet såvidt jeg husker. På PES 6 på 360 skjedde det samme, men det kom en patch etter noen måneder(?) som gjorde at problemet noe mindre.

 

Seabass sa vel også at 2 vs. 2 online ble fjernet PES 2008 så 1 vs. 1 delen skulle bli mye bedre enn på forgjengerene.....

 

Men er det grunnlag nok for å bytte PS3 versjonen til XBOX360 versjonen? Tenker på å bytte det der hvor jeg kjøpte det!

 

Jeg synes det er artig å spille mot andre og ikke AI!

Lenke til kommentar

 

Noen som har klart å spiller på nettet?

 

"Konami Digital Entertainment has uncovered issues which can affect the online gameplay quality of PES 2008 on PLAYSTATION 3. We are working at full strength to find a solution as quickly as possible. We sincerely apologise for this inconvenience. Further announcements will be made as soon as we have additional details."

 

The PS3 version of Pro Evolution Soccer 2008 has been giving a lot of soccer fans some serious distress. The online mode of PES is seemingly broken, according to various reports to Pro-G. "PS3 PES 2008 is practically unplayable online, with the ball pinging about uncontrollably and players randomly disappearing and reappearing." It notes that the PS3 version also suffers from a poor framerate, something not found in the Xbox 360 version.

 

Certainly, Konami is trying to fix these problems. However, it's disappointing to see yet another game get such poor treatment on Sony's machine.

 

Kilde: http://www.ps3fanboy.com/2007/10/25/pes-20...ous-lag-on-ps3/

 

 

Jeg opplever det samme problemet med X-box 360 versjonen. Selv mot folk jeg får 3 grønne streker til, som skal bety at vi har glimrende tilkobling til hverandre, er det store lagproblemer. Det er umulig å si hvor spillerne til motstanderen skal løpe, og ballen flyr i alle retninger.

Lenke til kommentar

 

Noen som har klart å spiller på nettet?

 

"Konami Digital Entertainment has uncovered issues which can affect the online gameplay quality of PES 2008 on PLAYSTATION 3. We are working at full strength to find a solution as quickly as possible. We sincerely apologise for this inconvenience. Further announcements will be made as soon as we have additional details."

 

The PS3 version of Pro Evolution Soccer 2008 has been giving a lot of soccer fans some serious distress. The online mode of PES is seemingly broken, according to various reports to Pro-G. "PS3 PES 2008 is practically unplayable online, with the ball pinging about uncontrollably and players randomly disappearing and reappearing." It notes that the PS3 version also suffers from a poor framerate, something not found in the Xbox 360 version.

 

Certainly, Konami is trying to fix these problems. However, it's disappointing to see yet another game get such poor treatment on Sony's machine.

 

Kilde: http://www.ps3fanboy.com/2007/10/25/pes-20...ous-lag-on-ps3/

 

 

Jeg opplever det samme problemet med X-box 360 versjonen. Selv mot folk jeg får 3 grønne streker til, som skal bety at vi har glimrende tilkobling til hverandre, er det store lagproblemer. Det er umulig å si hvor spillerne til motstanderen skal løpe, og ballen flyr i alle retninger.

 

 

Jeg klarer ikke å komme meg på nettet for å spille! Så det er kanskje like greit så lenge det ikke funker som det skal, verken på PS3 og XBOX360! Dette er skikkelig dårlig av Konami!

Lenke til kommentar
Kjøpte pes 2008 til ps2 i dag og det var en stor skuffelse. Det er jo det samme spillet som pes 6. Hvordan kan de selge dette? Utrolig skuffet nå........

 

 

Det er vel egentlig ikke akuratt det samme,spillerene kan mer.

 

Feks,så viss keeperen snapper ballen rett foran beina dine,så faller spilleren over keeperen og ruller noen ganger,ELLER hopper over.

Lenke til kommentar
Kjøpte pes 2008 til ps2 i dag og det var en stor skuffelse. Det er jo det samme spillet som pes 6. Hvordan kan de selge dette? Utrolig skuffet nå........

 

Er vell slik at PS2 ikke blir spesielt prioritert når det gjelder PES heller da.

Fifa 08 utgaven var jo en friskt pust i serien om du hadde PS3 eller Xbox360, hadde du PC, PS2 eller Xbox så var jo spille fader meg dårligere enn 07 nesten.

 

For min del så er hvert fall PES2008 langt bedre enn PES06, grafikken har jo fått en klar oppgradering.

Samt realismen i spillet, måten keeperen, spillere osv beveger og oppfører seg på har blitt enda bedre.

 

Kan godt hende at PS2 er dårligere enn PC-utgaven. Var hvert fall det med Fifa 08.

Elendig spill til PC, Xbox og PS2. Et nokså bra spill til PS3 og Xbox360.

 

Virker hvert fall som om Konami prioriterer PC-plattformen like mye som PS3 og Xbox360,

noe som EA Sports av en eller annen idiotisk ting ikke gjør.

 

Sier seg selv at versjoner til PS2 og Xbox er nødt til å bli litt "rippet ned", siden det er maskiner som ikke innehar på langt nær noe av dagens teknologi eller kraft.

Men at EA Sports mener at PC trenger en rippet utgave er jo helt latterlig.

Det er drøssevis av PC-er idag som innehar minst like mye kraft og potensiale som en Xbox360 og PS3. PC er, og vil alltid være kraftigere og inneha større potensiale enn konsoller.

Men den gang ei, håper bare ikke Konami begynner med det samme.

 

Når det gjelder PS2 versjonen kan det godt tenkes at hardwaren ikke takler den oppgraderte grafikken som er i PES2008 osv.. Og derfor kjører på den samme motoren som PES06

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...