Gå til innhold

PES 2008 - Confirmed features


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare på ps3 at du kan laste ned nye drakter osv?

Og PC og PS2. Kanskje også 360 senere. Tror de har en sperre for option files eller noe.

 

 

Hvordan gjør eg det på PS2 da?

Du må ha en såkalt Max Drive. Fåes kjøpt på nettet diverse steder. Har selv ikke PS2, så vet ikke stort mer, men søk litt rundt om emnet.

Her er linken til option filen ihvertfall: http://www.pesgaming.com/blog/option-files...by-999mizta999/

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd PES 2008 en uke på PC og er veldig uenig med deg i at 2008 er bedre en PES 6. Realismen er svakere og spillet minner om et arkade spill. Det haggler med både kort og frispark og det stykker opp spillet voldsomt. Spillbarheten til PES har vært dens styrke, men nå minner det mer om FIFA noe som ikke er positivt. Ved innkast må du fortsatt stå flere meter unna og kondisjonen til spillerne er jo mildt sagt merkelig. Spiller de to kamper på rad er de helt utmattet og hele førsteelleveren må byttes ut. Kunne ramset opp feil på feil i årets utgave så konklusjonen må være at i 2007 forventer jeg mer av et fotballspill. Dette føles som tre skritt bak for Pro Evolution Soccer noe som er en stor skuffelse etter store forhåpninger for årets versjon. VG skriver "Liten nedtur for gammel storhet" jeg skriver "Stor nedtur for gammel storhet" dette holder ikke Konami....

Endret av gb1982
Lenke til kommentar

Lasta nettopp ned pes08 demoen, har aldri spilt pes før bare fifa. starta en kamp, ble litt skuffa egentlig virket som et arkade spill, og det ble frispark for alt, uansett, tenkte jeg skulle spille en gang til men da behynte alt å fucke seg, alt ble halt svart. Måtte skru av ps3, skrudde på igjen valgte lag så frøs plutselig at, og sånn skjedde 5 ganger, noen andre dette har skjedd med?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Visste ikke helt hvilken tråd jeg skulle putte denne inn i, men følte at den passet inn her fordi det hadde vært mest aktivitet i denne tråden.

 

Tenkte jeg skulle tipse dere PES-Interesserte om at det nå starter opp en nettliga på www.pesnorge.net for alle konsoller. PS2, PS3 og X360. Jeg har selv erfaring fra denne ligaen i 2 sesonger, og den er god.

 

Ta en titt der om noen av dere har interesse av det.

 

Til mod: Om denne er i gråsonen angående reklamering, så må dere bare slette posten, men jeg vil bare presisere at jeg ikke oppnår noe ved at folk melder seg på her, kun økt aktivitet og nivå i nettligaen.

Endret av Luc1fer-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...