Gå til innhold

PES 2008 - Confirmed features


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rett og slett en fryktelig pinlig skrivefeil av meg :( Deprimerende faktisk.

 

Uansett, jeg er ikke sikker på at selve stadion er der, men det er uansett med chants fra lagene.

Om WHL er representert eller bryr jeg meg ikke så mye om, bare man hører noen chants.

Fort gjort å skrive feil.

 

Jeg er forsåvidt enig, men så lenge Spurs er lisensiert så mener jeg at Stadion også skulle ha vært inkludert. Samme gjelder selvsagt andre lisensierte lag.

Mulig det kan bli forskjell på konsolltype, fordi feks FIFA 08 er det 23 stadioner på PS3 og Xbox360 mens Wii, PC og PS2 har 30, deriblandt WHL, som jeg da savner på moin PS3.

Lenke til kommentar
Rett og slett en fryktelig pinlig skrivefeil av meg :( Deprimerende faktisk.

 

Uansett, jeg er ikke sikker på at selve stadion er der, men det er uansett med chants fra lagene.

Om WHL er representert eller bryr jeg meg ikke så mye om, bare man hører noen chants.

Fort gjort å skrive feil.

 

Jeg er forsåvidt enig, men så lenge Spurs er lisensiert så mener jeg at Stadion også skulle ha vært inkludert. Samme gjelder selvsagt andre lisensierte lag.

Mulig det kan bli forskjell på konsolltype, fordi feks FIFA 08 er det 23 stadioner på PS3 og Xbox360 mens Wii, PC og PS2 har 30, deriblandt WHL, som jeg da savner på moin PS3.

 

EA-games sitter nok med trumfkortet hva lisenser på både lag og stadioner angår.

Jeg husker ikke eksakte antall lisensierte stadioner man får på PES, men at det er betydelig mindre enn Fifa har er i alle fall sikkert. Lisensen på lag er, som vi alle vet naturligvis, enda mer ubalansert.

La oss håpe at PES-serien selger godt nok til at Konami spytter inn en større sum til å bedre dette.

 

Bare få dager til spillet slippes! Gleder meg stort til å se hvordan spillerne er "ranket", hvilke spillere som er gjort om til supermennesker (C.Ronaldo er på coveret, så han blir nok, til tross for hvor god han er allerede, gjort like umennesklig som blant annet Adriano i PES6) og hvem som er undervurdert (Gerrard og Lennon er spillere som har latterlig lav stamina i PES6).

 

Edit: Usikker på hvor korrekt dette er, men følgende stadioner skal visstnok være representert:

 

1 Konami Stadium F

2 Estádio da Luz

3 Estádio do Dragão

4 Estádio José Alvalade

5 Bristol Mary Stadium

6 Ville Marie Stadium

7 Mohamed Lewis Stadium

8 Antlion Colisseum

9 Teatro Blanco

10 Orange Arena

11 Catalonia Stadium

12 Santiago Bernabéu

13 Stadio Olimpico

14 San Siro

15 Stade Louis II

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Har spilt et par kamper med PES 2008 fullversjonen nå.

 

I forhold til PES 6:

* Høyere tempo med de fordeler og ulemper det fører med seg

* CPU spillerene løper ikke så mye i offside, som var utrolig irriterende i forrige utgave

* CPU spillerene er bedre til å gå på løp

* Lettere å bevege en feilvendt spiller som skal motta ballen

* Generelt mer polert gameplay

 

Ellers er det jo stort sett samme ulla som tidligere. Mtp hvor lite som egentlig endres for hvert år er det latterlig at de ikke har fått med 2 vs 2 online. Husker de skrøt før 360 og PS3 var ute om at nå kunne de endelig lage skikkelig flerspiller online og at drømmen var 11 vs 11 online. Synd det går den veien høna sparker på det feltet :(

Lenke til kommentar
Har spilt et par kamper med PES 2008 fullversjonen nå.

 

I forhold til PES 6:

* Høyere tempo med de fordeler og ulemper det fører med seg

* CPU spillerene løper ikke så mye i offside, som var utrolig irriterende i forrige utgave

* CPU spillerene er bedre til å gå på løp

* Lettere å bevege en feilvendt spiller som skal motta ballen

* Generelt mer polert gameplay

 

Ellers er det jo stort sett samme ulla som tidligere. Mtp hvor lite som egentlig endres for hvert år er det latterlig at de ikke har fått med 2 vs 2 online. Husker de skrøt før 360 og PS3 var ute om at nå kunne de endelig lage skikkelig flerspiller online og at drømmen var 11 vs 11 online. Synd det går den veien høna sparker på det feltet :(

 

Da har du ikke spillt nok kamper ennå!

Spillet føles ganske annerledes på det meste. Særlig er fysikken på spillerene mye mer utslagsgivende på pes08.

Spillere som løper i hverandre vil falle og man kan skuldre takle motstandere i bakken.

Det er også flere nye måter å slå passninger på som flikker,etc.

Direkte passninger er også forbedret veldig, på pes6 var det håpløst å slå en passning videre på direkten da den både ble for løs og ofte direkte bommet.

Dette fungerer veldig bra på pes08.

Har selv spilt ganske mange kamper og jeg blir bare mer og mer fornøyd!

Lenke til kommentar
Spillorakelet: Har du ps3 versjonen? Isåfall, hvordan er disse frame drops problemene Ign snakket om? Fungerer det bra online? :)

 

Jeg har testet begge utgavene, dog var 360 utgaven en litt eldre "kode" (spill kalles en kode når dem ikke er helt ferdig) så blir ikke riktig å sammenligne ps3 og 360 utgavene jeg har testet.

 

Angående framrate droppen til ps3 så kan den sammenlignes med PES6 sin på 360 bare at den ikke er i nærheten av så ille.

Man merker det noen ganger når for mange spillere er i skjermbildet samtidig og ballen beveger seg raskt over skjermen.

Dette skjer hovedsaklig når du f.eks klarerer en ball etter en Corner.

Dette skjer bare innimellom heldigvis og jeg lot meg ikke irritere noe særlig over det.

 

Har ikke testet spillet over nett enda kun mot andre spillere og cpu. Begge deler innfrir voldsomt!

Er selv spent på om det er noen nye muligheter online, savner litt mer valgmuligheter som Fifa har.

Gjerne muligheten til å lage ligaer og cup`er.

 

Som jeg nevnte i posten min Spillorakelet, så testet jeg bare et par (2) kamper. Satser på å skvise inn noen flere i kveld. i alle fall ingen tvil om at det er/blir bedre enn PES 6.

 

Jeg testet forresten 360 versjonen.

 

JulianR: du har fått en pm

 

2 kamper holder nok ikke nei ;-)

Har selv spillt 20+ på forskjellige "koder"

Regner med at du jobber i en form for presse siden du har fått fullverisjonen allerede, er jo kun dem som skal ha tilgang til ferdige produkt før release..

Lenke til kommentar

Fra Absoluttspill.no

 

Hei Gorthaur

 

Status på din ordre nr. XXXXX er endret.

 

Kommentar til din ordre:

Takker for din bestilling.

 

Spillet er på lager og vil bli sendt i dag.

 

Håper du blir fornøyd.

 

---------------

 

Yeah Baby!

Gutta i Kongsberg skal virkelig ha for påliteligheten ved leveranser. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...