Gå til innhold

PES 2008 - Confirmed features


trydis

Anbefalte innlegg

Gleder meg enormt til dette spillet, kommer til å kjøpe meg PS3 utelukkende pga. PES2008, tror dette kan bli morsomt :p

 

Jeg spiller også med dårlige lag online, det gjelder bare å ta ut dybe, og ikke la de utfordre deg på farten og kommer de forbi, så er det bare å holde dem i trøya nå da :p

 

Litt dumt at spillere som Traore, Kone og Konan skal lide pga at de spiller på RBK, men sånn er det alltid på slike fotballspill, husker jo at Braaten kjørte karusell med R. Carlos i CL, men på PES er både Carlos raskere og sterkere enn Braaten, som bare er middelmodig på PES. Håper på et bedre RBK denne sesongen, så håper jeg at de har fått med de seneste transferene, det fikk de ikke til bra nok sist. De må i alle fall ha fått med Tevez på United, ellers blir jeg deprimert :p

 

Edit Mode, gutt, Edit Mode.

 

PES har sin egen Hellige Gral i Edit Mode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foreløbig har jeg bare Playstation 2 :hrm:

Jeg lurer på om det er noen hensikt å kjøpe PES 2008 til PS2, når jeg har PES6.

Har hørt at grafikken ikke blir noe bedre til PS2!

 

Er det stor forskjell fra utgaven som kommer til PS3 og den som kommer til PS2?

 

På forhånd; Takk.

 

Har ikke testet ps2 utgaven så kan ikke si så mye om den.

Forskjellen på PES6 til 360 er værtfall stor i forhold til pes08 på 360 og PS3.

Mye endringer i gamplayet også, det er det sikkert på ps2 også.

Dessuten er spillerstallene mye bedre oppdatert.

Lenke til kommentar
Har ikke testet ps2 utgaven så kan ikke si så mye om den.

Forskjellen på PES6 til 360 er værtfall stor i forhold til pes08 på 360 og PS3.

Mye endringer i gamplayet også, det er det sikkert på ps2 også.

Dessuten er spillerstallene mye bedre oppdatert.

 

Ok. Får håpe at PS2 ikke henger så langt etter 360 og PS3 grafikkmessig.

Er litt kjedelig å kjøpe et spill som er så mye bedre på PS3/360 :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om forskjeller på Ps3 og X360 versjonene? Jeg vil ha den versjonen som er best, da jeg har begge konsollene..

 

Akkurat samme problemet har jeg. Er vel ingen store forskjeller mellom de to versjonene, så det er nok bare å vente til nærmere release og lese noen reviews før man velger. Kan hende det er noen små, men viktige, forskjeller der.

Lenke til kommentar
Jeg liker PES, men jeg er skuffet over Konami's innsats når det gjelder det audiovisuelle. Lyd, grafikk og menysystem er milevis bak FIFA. Foreløpig har ikke det vært noe problem da spillbarheten har vært så mye bedre i PES, men FIFA begynner etter min mening å nærme seg. Derfor synes jeg Konami bør satse mer på å forbedre andre ting enn gameplay. Gameplayet er tilnærmet perfekt så å satse mer ressurser på grafikk og lyd vil gjøre spillet enda mer konkurransedyktig i kampen mot FIFA.
Uenig, har spilt Fifa og Pes demoen , og min konklusjon er at PES har mye bedre atmosfære, og bedre grafikk på spiller-ansikt og publikum. Ble veldig overasket over tilskuer lyden på PES , høres mer ekte ut en FIFA, det blir lettere og leve seg inn . Og ingen fotballspill er i nærheten av gamplayet ..Nei Fifa har nok litt og jobbe med for og komme til høyde med Pes. Mulig jeg høres ut som en fanboy :p
Akkurat samme problemet har jeg. Er vel ingen store forskjeller mellom de to versjonene, så det er nok bare å vente til nærmere release og lese noen reviews før man velger. Kan hende det er noen små, men viktige, forskjeller der.
Ingen forskjell på 360 og ps3 versjonen, grafikken er den samme . Endret av ottomann123
Lenke til kommentar

Uten at jeg har kilden for hånden Ant1, så mener jeg at jeg leste at det ikke blir online modus på Wii.

 

En annen utrolig dårlig nyhet for alle plattformer er at de har fjernet 2 vs. 2 online TOTALT! Temmelig råttent med tanke på at de stort sett gir blanke f... etter at spillet er gitt ut, selv om det inneholder haugevis av bugs. PES 5 ble aldri patchet selv med mange feil, PES 6 fikk en liten patch som fikset det aller værste. En kollektiv boikott hadde nesten vært på sin plass.

 

L7: How many players can play online on each format and are we going to see some downloadable updates like new line-ups?

 

It’s only one-on-one on all formats. The reason is that we weren’t happy with the way it was done in the previous games. We want online play to be just as good or at least similar to how it is online, so we have rebuilt most of the system. Doing so, we didn’t have time to include more than 1 vs. 1. When it comes to updates, we haven’t got any plans for now. We are weak when it comes to licenses and when we get better on that, we can also work on getting updates online.

 

http://www.winningelevenblog.com/2007/10/l...bass-fully.html

Lenke til kommentar

Ser ut som PES har mindre slowdowns på 360 enn PS3 for de som lurer på hvilken versjon de skal kjøpe

 

IGN: PES makes its debut on PS3 this year. How satisfied with the game are you compared to the Xbox 360 game?

 

Seabass: This year the 360 and PS3 versions of the game are exactly the same so I'm satisfied with both. I think it's a good start.

 

IGN: In the PS3 version we've played we noticed some slow-down in the game, plus the crowd and stadiums aren't as polished as some of the on-pitch features. Will you look to rectify this in the next game?

 

Seabass: Of course. To be honest I don't think the slow-down is that bad compared to the 360 and as I said, we don't create just a PS3 game, we created both together. But when we compared them directly we were shocked because the PS3 has a little bit more slowdown and we don't really know why.

 

IGN: Which version do you prefer?

 

Seabass: I like both, but I don't really like the 360 pad that much. But then I don't really like the PS3 pad either - it's too light and the triggers don't feel right. I have been thinking of ways to only use two shoulder buttons instead of four so it would work better on PSP as well as 360 and PS3. I'm still looking into ways of using the L2 and R2 buttons less.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Ser ut som PES har mindre slowdowns på 360 enn PS3 for de som lurer på hvilken versjon de skal kjøpe

 

IGN: PES makes its debut on PS3 this year. How satisfied with the game are you compared to the Xbox 360 game?

 

Seabass: This year the 360 and PS3 versions of the game are exactly the same so I'm satisfied with both. I think it's a good start.

 

IGN: In the PS3 version we've played we noticed some slow-down in the game, plus the crowd and stadiums aren't as polished as some of the on-pitch features. Will you look to rectify this in the next game?

 

Seabass: Of course. To be honest I don't think the slow-down is that bad compared to the 360 and as I said, we don't create just a PS3 game, we created both together. But when we compared them directly we were shocked because the PS3 has a little bit more slowdown and we don't really know why.

 

IGN: Which version do you prefer?

 

Seabass: I like both, but I don't really like the 360 pad that much. But then I don't really like the PS3 pad either - it's too light and the triggers don't feel right. I have been thinking of ways to only use two shoulder buttons instead of four so it would work better on PSP as well as 360 and PS3. I'm still looking into ways of using the L2 and R2 buttons less.

 

Hmm, syntes dette virker litt merkelig da jeg merket mest slowdowns i 360 utgaven når jeg testet det.

Nå var 360 koden litt eldre enn ps3 koden så det kan jo ha vært noe av grunnen.

Lenke til kommentar

Spørsmål 1: Hva er slowdowns? :blush:

 

Spørsmål 2:

Jeg har allerede en PS2. Er en relativt fattig student.

Bør jeg kjøpe meg 360 for å spille PES 2008?

Kan jo bruke den på andre spill da, men hvis jeg kjøper så blir det mest på grunn av PES2008.

Altså; Er det stor nok forskjell fra PS2 utgaven til 360 utgaven til at jeg bør bla opp et par tusen lapper? :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde valgt PS3-utgaven tror jeg.

Jeg mener at PS3 kontrollen er mye mer egnet for Fotballspill osv (paralelle analoge stikker bla.), mens 360 kontrollen er mer egnet for skytespill osv.

 

Du kan jo selvsagt kjøpe sånne kontrollere til 360-en også, men det blir kanskje en ganske dyr investering.

 

Min mening.

Lenke til kommentar
Usansynelig digg at Tottenham blir lisensert. Yndlingslaget mitt som endelig får lisens :love:

 

Er så utrolig spent på hvilke chants de har fått med jeg...

Regner ikke med at de har noen av spiller-sangene med (selv om det hadde vært uendelig morro å høre Yid Army synge sangene til Berbatov og de øvrige som har en sang), men jeg håper inderlig at jeg faktisk legger merke til at man spiller på White Heart Lane.

 

Ikke lenge til nå, folkens! Håper på å møte noen av dere over Live.

 

 

COYS!

 

Edit:

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...