Gå til innhold

Såpeskandalen på folkehøgskole

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo nesten si at det er omvendt.

Anyways hadde jeg vært han ville ikke jeg vært kompis med noen som ikke tåler en spøk, vertfall ikke en som de fortjener. They had it coming.

Skrevet (endret)

Merker de jo lett med engang det ligger på handa.

Tigerbalsam + fantasi = teh win ;)

Utenom at du kanskje ikke finner ut hvem som tok fra deg da :(

Endret av samebob
Skrevet
Utenom at du kanskje ikke finner ut hvem som tok fra deg da :(

9659870[/snapback]

Joda. Når de roper høyt, stormer ut og brøler "Hem faen har hatt noe svie-drit i den helvetes såpen?!"
Skrevet
Nå har jeg ingen ideer til det her, men tenk om du har driti deg skikkelig ut nå: en av de som har tatt såpe av deg har posta her :p

9659974[/snapback]

Jeg kjenner alle i gangen svært godt, og vet at hver og en av dem hadde ledd godt av tråden og fortstått ironien i tonen, humoren i situasjonen og ikke minst det geniale med konseptet. Når man bor sammen 24/7, så er det obligatorisk med pranks.

Skrevet
Har du noen tanker om hva du går for? Mange forslag o_O

9660236[/snapback]

Still working on it, men akkurat nå er den beste kandidaten blåbærsaft i såpen. Klissete og ekkelt, men langt ifra farlig eller "kjipt". ^^

Skrevet (endret)

Må si honning og tran har vært de beste idéene så langt.

Evt. kunne du fylt hele beholderen med motorolje eller blekk?

edit2: lol redigerte samtidig som sull posta. :p

Endret av teletubbiekid
Skrevet

Hva med blekk? kjøp en shampoflaske som man ikke ser gjennom, eller som har blå shampo (eks. dobbel dusj blå), da skal det nok gå sin vei ;) hehe, eneste problemet må vel bli å skaffe nok blekk :/

Skrevet

Hvit oljemaling! Det er klin umulig å vaske bort, man bare smører det mer og mer inn jo mer en gnir.

Og til alle dere som kritiserer, dere har tydeligvis ikke gått på folkehøyskole. Litt av greien der er at en skal gjøre faenskap mot hverandre, de forsjellige byggene/gangene går gjerne til krig. Vi gjemte rekeskall i juledekorasjonene til guttebygget, det var fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...