Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gode ideer til meg? Runkealternativer.


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har trådstarter prøvd å dra'n i dusjen?

funker bra om man tror at den man er heit på skal komme inn med håndkle og ja.. Du skjønner sikkert hva jeg mener ;)

Men sæden blir så klissete og sånn når den kommer i kontakt med vann da

Ja, men den går nesten med en gang bort i sluken, og så husker jeg selvfølgelig å sjekke om det er noe som har kommet på AquaToweren vi har da ;)

Sikkert verdens mest ræve kjapp bildeedit, men pytt pytt :p

post-109703-1193863095_thumb.jpg

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

En mulighet her å smøre penis (spesielt hodet) inn i glidemiddel (lignende ting som oljer etc. kan sikkert også brukes, men jeg har bare forsøkt glidemiddel hittil). Dra så forhuden helt ned og hold den nede med venstrehånda mens du runker i vei med høyrehånda. Kan bli noe klissete, absolutt verdt det. Enjoy :green:

Lenke til kommentar

denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD

Har jo den andre varianten og :p. Sitt på kukken til den sovner og så ronker du. Kjennes ut som du ronker en annen! :!: :!: :w00t:

  • Liker 7
Lenke til kommentar

denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD

Har jo den andre varianten og :p. Sitt på kukken til den sovner og så ronker du. Kjennes ut som du ronker en annen! :!: :!: :w00t:

Huh.. Men korleis skal eg sitte på kuken min ? :dontgetit:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD

Har jo den andre varianten og :p. Sitt på kukken til den sovner og så ronker du. Kjennes ut som du ronker en annen! :!: :!: :w00t:

Huh.. Men korleis skal eg sitte på kuken min ? :dontgetit:

Murstein eller hammer men skal fortelle deg osen

 

 

ta en tung murstein på kuken så tar du en hammer og banker eller slegge men HUSK VIS MURSTEIN KNUSER SÅ GJØR DET JÆVLA VONDT også et annet tip: ingen plastpose under murstein den skal være minst 10 kg men over 2kg men vis det ikke går så går du ut på veien ta frem snoppen og vente på en bil kjører over den

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For ukritiske folk som ønsker å piffe opp sexlivet sitt og ikke ser gjennom Man of war 1945 sin spøk: Vedkommende tuller. Ikke putt tikilos murstein på penisen din for så å hamre løs på den.

 

Ja, det føles nødvendig å skrive dette, jfr Darwinawards.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...