Gå til innhold

K610i - Bra valg?


Clappy

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og jeg vurderer å kjøpe SE k610i.

Er dette en god mobil?

Nen som har noen bedre forslag?

 

Dette er kravene mine:

 

- Mp3 spiller

- Mulighet for minnekort

-"Candybar stil"

- HELST SE

- 2mp kamera

- Utean abbonoment

- Pris IKKE over 2000,-

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At 2mmy91 sin mobil slår seg av er heldigvis ikke representativt for denne telefonmodellen; du kan bare glemme det. Kommentaren om kameraet er derimot veldig relevant. Det er f.eks. langt bedre kamera i K750 enn i K610, pga autofokus og mangel på sådan. Foreslår at du tar turen til nærmeste butikk og ber om å få se på telefonen, så kan du teste kameraet i samme slengen :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
At 2mmy91 sin mobil slår seg av er heldigvis ikke representativt for denne telefonmodellen; du kan bare glemme det. Kommentaren om kameraet er derimot veldig relevant. Det er f.eks. langt bedre kamera i K750 enn i K610, pga autofokus og mangel på sådan. Foreslår at du tar turen til nærmeste butikk og ber om å få se på telefonen, så kan du teste kameraet i samme slengen :-)

 

-snubbel

9657938[/snapback]

Alle kamera virker bra hvis man ser på resultatet på den lille mobilskjermen. Må nok overføre bildene til PC-en for å dømme om kameraet duger eller ikke.

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Har en privat som jeg har hatt siden den kom,og fikk en på jobben nå. Kjempemobil som dekker alle de funskjonene du vil ha. Kameraet er ikke noe særlig å bruke til å ta bilder til "ordentlig bruk" med, men man tar da vel ikke "ordentlige bilder" med mobilen? Mp3 spilleren fungerer kjempebra med Walkman headsett (følger ikke med).

Lenke til kommentar

K610 begynner å bli gammel nå, spesielt skjermen er dårlig og blass, sansynligvis den dårligste (176*220)skjermen til SE.

Kamera er også under pari til SE å være.

Så står valget mellom K530, K550 eller K610i, ville jeg valgt en av de to første, eller gått for en bedre model, W810i, den ligger i sammepris leie som de ovenfor.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...