Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutter ikke med det første, kanskje om et par år. Men siden dem selger forsatt spill til PS2, så tar det en stund før dem legger PS2 på hylla.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kjøper en PS3 i USA (f.eks 80 gb) vil den da ikke kunne spille av norske dvd-filmer? Hvis dette er rett så er det jo veldig upraktisk å kjøpe en PS3 utenfor Europa?

Skrevet

Stemmer det :)

Men for min del har eg egeen DVD-spiller, i tillegg slipper eg å belaste drevet i min PS3 meir enn nødvendig. Glad for det no da det har vert så mye tull med defekte drev i PS3 :p

• 2 uker senere...
Skrevet

er du eller har du noen du kjenner som skal innom england så anbefaler jeg å kjøpe her! dette er den samme som selges i norge.. og du sparer 1000 kr på dette. trenger bare en vanlig pc strømkabel.. dette har vel alle liggene..

• 3 uker senere...
Skrevet

Vet ikke om dette er blitt nevnt, men kan være fint å ta med mkv2vob under mediasenter punktet. At en får sett mkv-filer uten kvalitetstap ganske lett ved hjelp av dette programmet.

Skrevet

er det verdt det da? Kan aldri tenke meg at jeg hadde kommet til å kjøpe og spille de fire spillene, om de ikke var inkludert i prisen.

Jeg har likesågreit bestilt meg ps3 80GB-versjonen med littlebigplanet.

Skrevet
Så i spaceworld avisa som kom i går at de hadde PS3 med 160Gb samt fire gratise nedlastninger. Men det sto ikke noe pris eller når den kommer. Noen som vet?

Kikk på prisguide.no under palystation 3 60 gb. Mener å huske at den ligger på rundt 4300,- Den er da enda ikke i butikk, men kommer snart. Har selv en importert ny 60 gb utgave ifra England som kommer til å ligge trygt å varmt mellom hendene mine snart. Kjøpt via eBay såklart!

Secondarykid

Skrevet

Har som sagt en 60 gb version snart hos meg og lurer på om det finnes en liste med ps1 og ps2 som er mulig å spille på ps3. Sony Europe har ingen liste lenger på sidene sine, så jeg lurer på om noen vet ei side med dette. Dette må også helst oppdateres i førsteposten selvsat.

Skrevet

Det er vel 160gb du har vel? Eller har du fått tak i en 60gb? Uansett så virker alle PS1 spill på 60gb og de fleste PS2 spill virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...