Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det vits å vente på at PS3 skal få støtte for PS2 spill igjen?

 

Tror det er liten sjanse for det, men du kan gjøre som jeg og skaffe en 60 GB via eBay.com (co.uk) eller finn.no. Veldig mange i Storbrittania som selger splitter nye konsoller til en fair pris. Billigste som jeg var ca. 5 sek unna var på 3000,- NOK eks. frakt!!!

 

Secondarykid

Lenke til kommentar

Hei! Sikkert tatt opp tusen ganger før. Men vet noen hvor man kan få tak i ps3 80gb billigst mulig? Billigste jeg har funnet hitill er 3.750,- på netshop.

Edit: Slenger inn et til spørsmål. Følger det med s-video kabel på den. Bruker s-video til prosjektoren nå, hadde vært greit å slippe å kjøpe en helt ny kabel til den, da projektoren mest sannsynelig blir byttet ut med en 40-50" flatskjerm om ikke alt for lenge.

Endret av sigurd90
Lenke til kommentar
Hei! Sikkert tatt opp tusen ganger før. Men vet noen hvor man kan få tak i ps3 80gb billigst mulig? Billigste jeg har funnet hitill er 3.750,- på netshop.

Edit: Slenger inn et til spørsmål. Følger det med s-video kabel på den. Bruker s-video til prosjektoren nå, hadde vært greit å slippe å kjøpe en helt ny kabel til den, da projektoren mest sannsynelig blir byttet ut med en 40-50" flatskjerm om ikke alt for lenge.

 

Jeg har selv en 40GB. Jeg fikk ikke med noen s-video kabel, og det fikk heller ikke en kompis av meg som har 60GB, så jeg tviler sterkt på at det følger med s-video kabel med 80GB-en :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har en (muligens vanskelig) nøtt å knekke for de som er gode på Playstation 3 her. Jeg forsøker å få PS3'en min til å gjøre noe litt spesielt, men vet ikke om det går.

 

På PC'en min har jeg en lokal html-fil, der jeg har bilder av coveret til alle CD'ene jeg har rippet. Når jeg klikker på albumet, aktiverer det en playlistfil (m3u) som på sin side starter Winamp og den begynner å spille av dette albumet. Alle sangene er i MP3-format.

 

Er det noen måte å få nettleseren i PS3'en til å laste denne html filen slik at jeg kan bruke den på samme måte som i nettleseren på PC'en min? Og finnes det en Winamp, eller et winamp-lignende program til PS3 som kan starte automatisk når playlist-filen aktiveres?

 

Både den lokale html-filen og mp3-filene tenker jeg å ha på en ekstern harddisk som jeg kobler til PS3'en (har mye mer musikk enn 80gb). Den eksterne harddisken må være i FAT32 format, så vidt jeg forstår?.

 

Håper noen har noen tips til å få dette til å fungere på enklest mulig måte :)

Lenke til kommentar

Hei! Kjøpte meg PS3 i helga, sammen med GTAIV, samt at paps kjøpte Panasonic 50" og Pioneer hjemmekino. Er ekstremt fornøyd. Men... ett, to spørsmål.. går det an å koble til hjemmekino-annlegget/på hvilken måte? Og, hvordan kan jeg overføre film, musikk eller evt. spill til konsollen? Med forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Hei! Kjøpte meg PS3 i helga, sammen med GTAIV, samt at paps kjøpte Panasonic 50" og Pioneer hjemmekino. Er ekstremt fornøyd. Men... ett, to spørsmål.. går det an å koble til hjemmekino-annlegget/på hvilken måte? Og, hvordan kan jeg overføre film, musikk eller evt. spill til konsollen? Med forhånd takk :)

 

Du kan bruke en minnepinne eller en harddisk for å overføre filmer, musikk og bilder over på PS3-en.

Jeg regner med at det funker å bruke en optisk lyd-kabel for å koble den til hjemmekino-annlegget :hmm:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...