Gå til innhold

The eXperience en stor flopp?


endless

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å heller arrangere TXP i vinterferien vs høstferien?

Det vil jo fortsatt bli det samme problemet med at folk har ferie på forskjellig tid, og at mange ikke har ferie i det hele tatt.

Sånt sett har TG et mye bedre tidspunkt, ettersom påskeferien er lik for alle.

 

Tror høstferien er det bese tidspunktet.

I sommerferien er det ingen som vil sitte inne på LAN, påskeferien har TG og i juleferien passer det som regel dårlig for mange å bruke opp på LAN...

 

tror egentlig ikke det var så mange av crew som rigget seg opp der , var ikke mange maskiner i crew området , og enkelte fra care var vell nesten ikke ute av narnia i det hele tatt

PC-en min ble brukt til redigering hos eTV. :p

Fikk omtrent ikke tid til å bruke den til noe annet.

Lenke til kommentar
Nå snakket jeg ikke om inne på selve Haakonsvern (dog er jo poenget med et LAN at man tar med seg pc), men at det finnes nok folk der nede med dette som interesse til å kunne samle en god flokk med mennesker (et eller annet sted i Bergen).

 

Jeg trenger da ikke lese om marinebasen jeg bor ved siden av og har jobbet endel år på på wikipedia ;)

 

Hehe greit det. Trodde bare ikke mine egne øyner. Pluss jeg sitter i min egen lille verden pga divrse piller fra legen.

 

Beklager. :cool:

Lenke til kommentar
Er ikke sikkert sommeren er en så dårlig tid å ha det på. Husk at Dreamhack arrangerer det på sommeren, og det har vel stort sett alltid vært en suksess.

Tja... Jeg for min del er i alle fall ikke så fristet til å sitte inne og nerde en varm sommerdag. Dessuten er det ofte så mye annet man gjør om sommeren.

Lenke til kommentar
Tror høstferien er det bese tidspunktet.

I sommerferien er det ingen som vil sitte inne på LAN, påskeferien har TG og i juleferien passer det som regel dårlig for mange å bruke opp på LAN...

 

Problemet med høstferien er at det finnes så mange andre dataparties som har holdt på lenge, har gode tradisjoner, godt rykte som arrangører og fører til at mange heller velger bort TEX / HWLan (som dessverre har et heller frynsete rykte hos mange etter to arrangement).

 

Jeg ser ikke helt problemet med å arrangere et dataparty i sommerferien, da helst i begynnelsen eller slutten av skoleferien. Spesielt burde jo dette være et veldig bra tidspunkt for TEX som satser på å være noe mer enn bare 500 datamaskiner samlet på samme sted og at alle sitter musestille og spiller dataspill. Sommeren tillater deg å arrangere en hel haug av aktiviteter som ikke innebærer pc-bruk, man kan sette opp en paintballbane, skateboardramp, grillområde, utescene osv osv osv, det er igrunn bare fantasien som setter grenser.

 

Jeg tror at skal man ha suksess med å arrangere dataparty i Norge idag må man tenke litt annerledes enn de som allerede er etablert som store/middels store og har holdt på en god stund.

Lenke til kommentar

Må også si meg enig i dette Moridin. Høstferien er også en tid hvor mangel velger å dra på hytta eller til syden, noe som igjen fører til at vi taper deltagere. Arrangerer man slikt om sommeren blir det som du sier lettere å få til aktiviteter som man ellers kunne fått problemer med å ha innendørs. Dette er jo ting man kan ha i bakhodet til neste år.

 

tror egentlig ikke det var så mange av crew som rigget seg opp der , var ikke mange maskiner i crew området , og enkelte fra care var vell nesten ikke ute av narnia i det hele tatt

Nei, det var hektiskt i Narnia. De få gangene Narnianerne kom seg ut fra Narnia var når de besøkte Galtvort med kaffe, eller når Charlie, x42 og Galdhøpiggen (husker ikke de tåplige call-signene for sec) skulle ha kaffe/drikke. Og når de skulle sove.

 

Jeg rakk aldri å få med meg maskinen min fra hotellet. Så den stod pent der. Syntes igrunn også at det sosiale samværet på HWX var ekstremt mye bedre enn å sitte klistret til en skjerm hele dagen, så savnet den ikke nevneverdig igrunn.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
tror egentlig ikke det var så mange av crew som rigget seg opp der , var ikke mange maskiner i crew området , og enkelte fra care var vell nesten ikke ute av narnia i det hele tatt
Jeg rakk aldri å få med meg maskinen min fra hotellet. Så den stod pent der. Syntes igrunn også at det sosiale samværet på HWX var ekstremt mye bedre enn å sitte klistret til en skjerm hele dagen, så savnet den ikke nevneverdig igrunn.

Min ble brukt som redigeringsmaskin hos eTV (edit: har visst nevnt det før ja...), noe som passet meg utmerket ettersom det var der jeg stort sett oppholdt meg i alle fall. Greit å slippe å bevege seg til andre enden av hallen bare for å småprate på MSN og forumet, noe som var omtrent det eneste jeg fikk tid til der... :p

 

Oioi, snart runda 1k innlegg jo! :ohmy:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Skriver dette her siden ikke er så mange andre aktive chatter -.-

 

Jeg var en av de som vant play symphony biletter... merkelig nok har jeg verken blitt kontaktet, fått biletter eller noe info om dette, noe jeg skulle ha blitt for en stund sia nå.

 

Kommer seriøst til å reagere sterkt hvis det ikke skjer noe snart!

Lenke til kommentar

NightsEnd, om jeg ikke tar helt feil så er det deg fra nith, stemmer det?

 

Uansett, en fra Nith fikk beskjed ved infodesken at for å få disse bilettene så skulle man først kontakte play ([email protected]), og spørre om disse bilettene. Hvis det skulle oppstå problemer der, skal du ta kontakt med Espen som står som arrangør for the eXperience. Kontaktinfo til han finner du på experience sidene ;)

 

Vet det har vært litt problemer rundt disse premiene, og det er bare å beklage. Så, gjør som jeg har skrevet her, kontakt først play, så prøv å kontakt Espen. Skulle det ikke føre frem, si ifra til meg så skal jeg prøve å finne noen flere å kontakte. Mathias kan sikkert også hjelpe deg.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Hehe, ok. Nith er vel Norges Informasjonstekniske Høgskole. Var en derfra som også vant Play billett, og som lurte på hvor den ble av.

 

Hvem er "de"? Som sagt vet jeg det har vært litt problemer med play premiene. Flere en deg som ikke har fått dem utlevert, og kan jo ikke annet en å beklage dette.

 

Uansett, hadde jeg vært deg ville jeg tatt disse to telefonene til play og espen, så blir det nok orden i sakene ;) Fikser det seg ikke, si ifra.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...