Are.......... Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 :!: Dette var sykt. Mer flaks er det ikke mulig å ha.
Mala Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Dette er vel noe av det mest herlige eg har sett av kills i spill til no, rett og slett herlig var det
Tjohei Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg må si at Saved Films er et stroke of genius. Det er nå det blir gøy.
T-Bear91 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) hahahah xD skamm eid eller skamm flaks Endret 5. oktober 2007 av BloodSpiller
Doc_Chronic Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Fantastisk moro film! Dette med saved films og muligheten for brukeren å redigere replays for så å laste dem opp på internett kommer nok til å ta helt av fremover. Bare se på Halo3 og Skate.
XtaZ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Skrevet 8. oktober 2007 Her er en ny en. Snakk om å vere født med gullhår i ræva :!: http://gameroom.mlgpro.com/view/tmXsfhsalspiosulpeE.html
trydis Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Tipper han slang inn en lotto kupong eller to etter den ja
E-wok Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 15 sek etter han heiv så poppa stuck-medaljen opp, kan tenke meg han lurte litt..
Reached Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 15 sek etter han heiv så poppa stuck-medaljen opp, kan tenke meg han lurte litt.. 9665313[/snapback] God grunn til å skjekke saved films
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg sjekker saved films bare jeg får headshots jeg..
Azure Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Haha! Sjukeste killet jeg har sett på lenge ass
Kakebakelate Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det der er så jævelig flaks at det er skummelt.
Goliath Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) La oss analysere dette litt: Den passasjen, altså mellom veggen og plattformen, er hyppig brukt. Ikke mindre enn når det er faktisk noen som "sloss der". Ikke for å påroper meg enorme kasteskills men jeg syntes det faktisk er lett å treffe på rett sted med en grenade, selv over større avstander. Nå, kaster man mot gravliften, så blir jo granaten fanget opp og kastet i passasjen (som nevnt er ofte befolket). Så, er virkelig denne killen så vanskelig eller har han egentlig jævli flaks? Endret 9. oktober 2007 av überGoliath
E-wok Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Skills eller flaks, det er enormt fett å få til. Prøver noen ganger på slike umulige stuck jeg også, bare med tanken på hvor fett det blir hvis jeg treffer.
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 fy faen han har flax i ræva... men lurer på en ting, hvordan får man halo filmer over på PC-en? altså, tar opp på xboxen , for å så kopiere over på PC-en da eller?
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Alle filmene du tar opp i Halo 3, ligger på noen få Mb. Dette er lite med tanke på kvalitet (nær 720p) og lengde på opptagene. Grunnen til at de ligger på så få Mb, er fordi det du lagrer er egentlig en hel haug at data som forer inn i Halo 3s spillmotor når du avspiller en film. Det er ikke et filmklipp men instrukser på hva du skal se i theater. Kanskje litt kronglete forklart. Derfor kan du ikke bare laste ned "filmklippet" fra Bungie. Du må kjøre konsollen via en opptager for å ta opp.
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Alle filmene du tar opp i Halo 3, ligger på noen få Mb. Dette er lite med tanke på kvalitet (nær 720p) og lengde på opptagene. Grunnen til at de ligger på så få Mb, er fordi det du lagrer er egentlig en hel haug at data som forer inn i Halo 3s spillmotor når du avspiller en film. Det er ikke et filmklipp men instrukser på hva du skal se i theater. Kanskje litt kronglete forklart. Derfor kan du ikke bare laste ned "filmklippet" fra Bungie. Du må kjøre konsollen via en opptager for å ta opp. program eller no som jeg kan få lagt inn på boxen eller no da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå