Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannlege...


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det gratis t.o.m 19 eller?

 

Har skippa det litt for lenge nå og må få gjort dette før jeg virkelig angrer :p

 

Har hatet tannlegen siden flg skjedde: Skulle borre i en tann. Hele begynte med tannlegen bedøvet tannen han skulle borre i - greit nok. Han begynte å borre og det gjorde jææævlig vondt. Jaja. Idioten borra i feil tann han og den var ikke bedøvt. Han fortsatte med den rette ble ferdig og jeg satt igjen med en blodig munn (ja - han kjørte den forbanna drillen opp i tannkjøttet mitt også) og året etterpå fikk jeg beskjed jobben var så dårlig det måtte gjøres på ny så de måtte fjerne fyllingen igjen... Oppå det hadde det kommet et hull mellom fyllingen og tannen. Så jeg hadde det morsomt ja.

 

Han mista heldigvis jobben :woot:

Lenke til kommentar

Story : Måtte fjerne en visdomstann i militæret.

tannlegen måtte bedøve noe helt vannvittig jeg tror han tømte tre spøyter rundt i tannkjøtt og kjeve, HURRA.. :cry: Tanna måtte kappes opp i småbiter før han kom til røttene. de måtte trekkes/kappes i smådeler ut, deretter måtte svinet sy 4 sting i kjeften fordi han måtte kappe noejævlig med skalpell, heile nødslakta tok over 3 - tre - timer. dagen etter så jeg ut som jeg hadde fått et balltre 7-8 ganger i trynet, HURRA. det gikk i tillegg betennelse i f...skapet og jeg gikk på tungdop fra legen i nesten 2 uker.

 

2 år seinere visdomstann nr to på andre siden.

Snakke vi her om stor skepsis/redsel?

min faste tannlege: ei lita sprøyte, 10 min, ingen verk :lol:

 

LIGG UNNA MILITÆRET !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...