Gå til innhold

laste ned emulator ps1 n64...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
epsxe er den beste for PS1. Du må dog fikle en del med instillingene for at du skal få det til å funke ordentlig.

Lodvgs1: Emulatorer er lov.

9631069[/snapback]

tror faktisk jeg har den emulatoren og. er lenge siden jeg spilte ps1 spill på pc. nå har jeg ny pc med vista nå.

Skrevet
I predict threadclose.

9630912[/snapback]

Neida, emulatorer er lovlig. Det er bare ikke lov til å spørre hvor man finner spill til emulatorer, fordi da blir det ulovlig hvis man ikke eier en kopi av spillet selv.

Skrevet

Emulatorer er lovlig og bryter ikke med noe angående piratvirksomhet. Det som ikke er lov er å komme med informasjon/linker til steder hvor man kan laste ned spill til emulatorer.

tror også det er ulovelig og laste ned BIOS til playstation.

bare så det er sagt...

9632264[/snapback]

Det stemmer.

Skrevet

Kan ikke emulere PS2 enda nei. PS2 er såpass forskjellig fra vanlige PC-CPUer at å emulere et PS2-spill krever omtrent like mye av PC-en som Crysis på full pupp.

Det er "lov" å bruke BIOS fra samme modell PS1 som man eier, men siden fåtallet vet hvordan man kopierer BIOSen ut fra maskinen holder det å finne tilsvarende på nett. Hvis du sjekker klistremerket under maskina står bios-navnet der.

Skrevet
Lodvgs1: Emulatorer er lov.

9631069[/snapback]

Er det? OK, trodde det var fyfy å diskutere emulatorer :blush:

Men uansett, ePSXe funker fint til å kjøre PS1-spill. Jeg brukte den sist jeg spilte igjennom FF9.

Skrevet

er det lov og kopiere sine egne playstation spill? isåfall hvordan? vil kopiere dem til .iso fil, hvilket program skal jeg bruke for å få det til.

er det ikke lov og kopiere sine egne playstation spill så glem dette innlegget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...