morgan_kane Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 hvor kan jeg laste ned ps1 og n64 emulator? har vista enterprice .
morgan_kane Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 (endret) ok takker. har en ps1 emulator kalt psxeven tror jeg. vil den funke på vista? den er nesten 1 år gammel. Endret 3. oktober 2007 av morgan_kane
morgan_kane Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 ok.skal prøve imorra hvis eg årsk.
Tordenflesk Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 epsxe er den beste for PS1. Du må dog fikle en del med instillingene for at du skal få det til å funke ordentlig. Lodvgs1: Emulatorer er lov.
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 epsxe er den beste for PS1. Du må dog fikle en del med instillingene for at du skal få det til å funke ordentlig.Lodvgs1: Emulatorer er lov. 9631069[/snapback] tror faktisk jeg har den emulatoren og. er lenge siden jeg spilte ps1 spill på pc. nå har jeg ny pc med vista nå.
Frysning Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 I predict threadclose. 9630912[/snapback] Neida, emulatorer er lovlig. Det er bare ikke lov til å spørre hvor man finner spill til emulatorer, fordi da blir det ulovlig hvis man ikke eier en kopi av spillet selv.
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 (endret) tror også det er ulovelig og laste ned BIOS til playstation. bare så det er sagt... Endret 4. oktober 2007 av morgan_kane
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 har hørt at det også går an og bruke ps1 emulator til ps2 spill bare man kopierer BIOS til ps2 og bruker det istedenfor ps1 BIOS, stemmer det?
Frysning Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hmm høres ut som det kan være mulig, vanskelig å si egentlig uten å vite mer. Men det er fy fy, for BIOS til ps1/ps2 har vi ingenting med å ha.
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 (endret) jeg leste en gang at det var lov og kopiere BIOS fra egen consoll vet ikke om det enda er lov... er det? Endret 4. oktober 2007 av morgan_kane
TCi Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Emulatorer er lovlig og bryter ikke med noe angående piratvirksomhet. Det som ikke er lov er å komme med informasjon/linker til steder hvor man kan laste ned spill til emulatorer. tror også det er ulovelig og laste ned BIOS til playstation. bare så det er sagt... 9632264[/snapback] Det stemmer.
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Kan ikke emulere PS2 enda nei. PS2 er såpass forskjellig fra vanlige PC-CPUer at å emulere et PS2-spill krever omtrent like mye av PC-en som Crysis på full pupp. Det er "lov" å bruke BIOS fra samme modell PS1 som man eier, men siden fåtallet vet hvordan man kopierer BIOSen ut fra maskinen holder det å finne tilsvarende på nett. Hvis du sjekker klistremerket under maskina står bios-navnet der.
TCi Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 PS2-emulering har eksistert i mange år allerede, og kan emulere en del spill relativt greit.
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 PS2-emulering er ikke oppnådd for meg før jeg kan spille GT4 på PC-en. Akkurat som at en plattform ikke er hacket før du kan installere Linux og emulere Doom
Eldritch Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Lodvgs1: Emulatorer er lov. 9631069[/snapback] Er det? OK, trodde det var fyfy å diskutere emulatorer Men uansett, ePSXe funker fint til å kjøre PS1-spill. Jeg brukte den sist jeg spilte igjennom FF9.
morgan_kane Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 er det lov og kopiere sine egne playstation spill? isåfall hvordan? vil kopiere dem til .iso fil, hvilket program skal jeg bruke for å få det til. er det ikke lov og kopiere sine egne playstation spill så glem dette innlegget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå