Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke lovlig i følge EULA du godtok når du lagde deg en wow-konto så vidt jeg vet. Så neppe lov noe sted, siden du da har godtatt en "kontrakt" fra Blizzard. Men jeg er ikke lovdata.no . Uansett, google så finner du nok ut noe.

Skrevet

Virker som det aldri glir helt inn hos folk, så jeg gjentar meg selv: Jeg har aldri hørt om noe land som ved lov har forbudt å selge WoW-kontoer, og tviler på at det finnes noen.

Det du gjør når du selger en konto, er at du bryter den avtalen (EULA) som du godtok når du installerte spillet, og hvis Blizzard finner ut dette er det en sjanse for at kontoen blir stengt.

Sånn er det. :)

Skrevet

Som han over sier, så bryter du bare kjøpskontrakten du har godtatt da du registrerte deg. Men det er på ingen måte ulovlig å selge kontoen.

Det som skjer om Blizzard finner ut av det, er at de banner kontoen din.

Det kan til tider virke som om enkelte tror at Blizzard også har en "rød" direktelinje rett til justisministeren.

Dette er altså ikke realiteten :D

Skrevet (endret)

Folk som har full t6 og selger denne kontoen for 658,985$ på ebay er jo dumme, det er jo på alle nettsidene og hele serveren vet det jo og han som nettop kjøpte den blir jo bannet 1 min etterpå.

Skulle jeg solgt hadde jeg gjort det under bordet uten at andre en kjøper visste det så hadde kjøper selv sakt han var lei wow og uten et ord byttet server.

Jeg kan ikke legge ut en annonse på ebay der jeg utgir meg for å selge accounten til kungen, også blir accounten hans bannet.

Folk vil i alle fall finne ut av det og en gquit samme uka evt en serverflytting så har man en ban. Alle t6 kontoer som kjøpes ser jeg blir bannet. Krever sammensveiset guild for å skaffe t6 og noen kommer alltid til å finne det ut.

En venns konto ble bannet da han powerlevlet 2 siste levlene, firma gjorde det profft med 6 timer spilling om dagen , henge litt i byene ingen boting og ban = IP kina

Endret av War
Skrevet
Folk som har full t6 og selger denne kontoen for 658,985$ på ebay er jo dumme, det er jo på alle nettsidene og hele serveren vet det jo og han som nettop kjøpte den blir jo bannet 1 min etterpå.

Skulle jeg solgt hadde jeg gjort det under bordet uten at andre en kjøper visste det så hadde kjøper selv sakt han var lei wow og uten et ord byttet server.

9623736[/snapback]

Når de har fått solgt accounten sin, gir de vel blanke? :D

Uansett, så blir ikke det banna noe account helt uten videre, bare på grunn av en annonse. Jeg kan ikke legge ut en annonse på ebay der jeg utgir meg for å selge accounten til kungen, også blir accounten hans bannet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...