Cappo Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Kan ikke si eg liker utviklingen her. De buffer hybridene opp i skyene. Eg er redd for at retri paladiner vil bli for imba i 1vs1. For de e faktisk skremmende gode der allerede. At de syter over at de ikke kan gjøre dps er eg så dritt lei av. De tror de kan få alt. Seriøst paladiner må infinne seg med at de må ofre litt for guildens beste. De kan ikke løpe rundt med 2h og leke seg når de er spillets beste healere. 9618903[/snapback] Nå har det seg slik at det er ikke mer damage en Retribution paladin trenger. De har allerede et enormt potensiale, men med 0% passive aggrokontroll er de nødt til å idle 50% av tiden og er derfor ikke alt for nyttig. Crusader Strike cooldown er pr. idag for lang. Bommer en CS slik den er i dag mister du alle judgements som er oppe innen cooldown er klar igjen. Retribution paladins blir for det meste buffet på andre måter med unntak av at CS får 6sec cd i stedet for 10sec som idag. I følge en bluepost som på mystisk vis forsvant var det snakk om threatreduction og annet snacks. Med andre ord buffs som har veldig like med 1vs1 å gjøre. I tillegg er jeg litt lei av at alle hele tiden fokuserer på 1vs1 når det snakk om buffs/nerfs som i hovedsak er myntet på pve. Men de aller fleste pve forandringer forandrer pvp også, slik er det bare. Etter over 2 år med WoW så har en blitt vant med det. Endret 4. oktober 2007 av Cappo
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Kan ikke si eg liker utviklingen her. De buffer hybridene opp i skyene. Eg er redd for at retri paladiner vil bli for imba i 1vs1. For de e faktisk skremmende gode der allerede. At de syter over at de ikke kan gjøre dps er eg så dritt lei av. De tror de kan få alt. Seriøst paladiner må infinne seg med at de må ofre litt for guildens beste. De kan ikke løpe rundt med 2h og leke seg når de er spillets beste healere. 9618903[/snapback] Ser ingen grunn til at paladins ikke kan være minst like bra som druids.
Darth Kjell Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Slik jeg ser det har Blizzard gjort en stor bommert med klassene. Det er alt for mange. Det er vanskelig å tweake healere slik at alle blir like bra, det samme med tanks. Dps er kanskje litt enklere, men det vil alltid være noen som synes akkurat sin klasse kommer dårligst ut. Frykter at det blir enda vanskeligere nå som death knight kommer.
wise™ Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Nå har det seg slik at det er ikke mer damage en Retribution paladin trenger. De har allerede et enormt potensiale, men med 0% passive aggrokontroll er de nødt til å idle 50% av tiden og er derfor ikke alt for nyttig. Crusader Strike cooldown er pr. idag for lang. Bommer en CS slik den er i dag mister du alle judgements som er oppe innen cooldown er klar igjen. 9635806[/snapback] DPS-warriors og. Vi har ingen mulighet til å "dumpe" aggro på annen måte enn å idle/bytte target. Gi fury/arms-warriors en mulighet til å dumpe agro så hadde de nok blitt mer raid-viable, ettersom det ikke er mange som vil ha de for øyeblikket, selvom alle har 1-2.
samebob Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Dere har jo en mulighet, trinkets Men er ikke en veldig bra mulighet.
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Dere har jo en mulighet, trinkets Men er ikke en veldig bra mulighet. 9636236[/snapback] Trinkets? Kan du utdype?
M@R7!N Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Som reducer threat med en fixed amount. Med andre ord totalt ubrukelig Warriors burde få en form for threatdump ja..
samebob Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Link 1 Link2 <- Teit trinket foresten, pvp og pve stats på en og samme link 3 link 3 <- lvl 60 trinket fra aq40 men har hørt at den er ganske bra enda.
Kuldesjokk Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Se der ja, visste at det fantes... Men temmelig kjipe da Mister en del stats + at du kommer nok ikke langt under threat grensa...
samebob Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jepp, derfor jeg sa det ikke var et veldig godt alternativ Jeg har alltid lurt på om Gnomish cloaking device funker som mage invisibilty, men jeg tviler ganske sterkt. Denne enchanten kan være grei, vist dere har en aq 40 enchanter på servern da. Endret 4. oktober 2007 av samebob
PcT Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 På Al'Akir har vi et guild (Darkstorm, ex guildet mitt) som bruker alt mulig offspecs... Drept Illidan med retri pala osv (Scorpion, sjuk pala med for bra gear, synd at han respeccer annenhver dag for sitt 5on5 )
SilverCRX Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Nå har det seg slik at det er ikke mer damage en Retribution paladin trenger. De har allerede et enormt potensiale, men med 0% passive aggrokontroll er de nødt til å idle 50% av tiden og er derfor ikke alt for nyttig. Crusader Strike cooldown er pr. idag for lang. Bommer en CS slik den er i dag mister du alle judgements som er oppe innen cooldown er klar igjen. 9635806[/snapback] DPS-warriors og. Vi har ingen mulighet til å "dumpe" aggro på annen måte enn å idle/bytte target. Gi fury/arms-warriors en mulighet til å dumpe agro så hadde de nok blitt mer raid-viable, ettersom det ikke er mange som vil ha de for øyeblikket, selvom alle har 1-2. 9636217[/snapback] Warriors har vel kun 80% threat generation i Battle og Zerker, har de ikke?
Skurupu Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Men vi trenger ikke mere mana regen. S-priest holder i massevis, og de gjør MYE mere damage. 9622435[/snapback] Hvor mye da? 9622547[/snapback] Vell, i min guild er s-priests den casteren med mest dps. Bare rogues er i stand til og slå de. 9623391[/snapback] Ingen Beast Mastery huntere? (...) 9635687[/snapback] Alle hunters i guildet er survival.
Kombat-Kaare Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Nå har det seg slik at det er ikke mer damage en Retribution paladin trenger. De har allerede et enormt potensiale, men med 0% passive aggrokontroll er de nødt til å idle 50% av tiden og er derfor ikke alt for nyttig. Crusader Strike cooldown er pr. idag for lang. Bommer en CS slik den er i dag mister du alle judgements som er oppe innen cooldown er klar igjen. 9635806[/snapback] DPS-warriors og. Vi har ingen mulighet til å "dumpe" aggro på annen måte enn å idle/bytte target. Gi fury/arms-warriors en mulighet til å dumpe agro så hadde de nok blitt mer raid-viable, ettersom det ikke er mange som vil ha de for øyeblikket, selvom alle har 1-2. 9636217[/snapback] Fury warriors har allerede en passiv flat aggroreduction på 15-20% innebygd i berserker stance. Paladin er den eneste klassen jeg vet om (kanskje druids og) som ikke har aggroreduserende talents eller en skill for aggrodumping. Derfor har warriors det lettere.
Xzii Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Druids har cower i cat-form, mye som rogues' faint.
Poseboen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kan ikke si eg liker utviklingen her. De buffer hybridene opp i skyene. Eg er redd for at retri paladiner vil bli for imba i 1vs1. For de e faktisk skremmende gode der allerede. At de syter over at de ikke kan gjøre dps er eg så dritt lei av. De tror de kan få alt. Seriøst paladiner må infinne seg med at de må ofre litt for guildens beste. De kan ikke løpe rundt med 2h og leke seg når de er spillets beste healere. 9618903[/snapback] Ser ingen grunn til at paladins ikke kan være minst like bra som druids. 9635976[/snapback] Druids er bedre fordi de kan i tillegg tanke.
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, men ser ingen grunn til at paladins ikke kan bli buffa til å være på nivå med druids. Zelda_ syter over at paladins vil ha buffs, men han tenker ikke på at druids allerede er en mye sykere hybrid, på alle måter.
Kombat-Kaare Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kan ikke si eg liker utviklingen her. De buffer hybridene opp i skyene. Eg er redd for at retri paladiner vil bli for imba i 1vs1. For de e faktisk skremmende gode der allerede. At de syter over at de ikke kan gjøre dps er eg så dritt lei av. De tror de kan få alt. Seriøst paladiner må infinne seg med at de må ofre litt for guildens beste. De kan ikke løpe rundt med 2h og leke seg når de er spillets beste healere. 9618903[/snapback] Ser ingen grunn til at paladins ikke kan være minst like bra som druids. 9635976[/snapback] Druids er bedre fordi de kan i tillegg tanke. 9642778[/snapback] Se hvem som ikke tok poenget.
maglame Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ingen Beast Mastery huntere? 9623391[/snapback] Alle hunters i guildet er survival. 9642460[/snapback] Be dem gå Beast Mastery og bli amazed av hvordan dmg meteret ser ut etterpå :!:
Gakks Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Be dem gå Beast Mastery og bli amazed av hvordan dmg meteret ser ut etterpå :!: 9643319[/snapback] Du vet at survival drar seg forbi BM etter som gear kommer på plass eller? Særlig på kamper der det er vanskelig å bruke pet effektivt (sier seg selv), men også på andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå