Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå fant jeg det. Har du dagbladet fra igår? Står på side 42 der. Hvis du ikke har avisa tilgjenglig nå, kan jeg skrive hele artikkelen her da? :)

 

Å bruke Blabla som sannhetsvitne er å være på særdeles tynn is :cool:

 

Jeg har aldri den avisen så, det kan godt være sant ;)

Lenke til kommentar

Da var Blind Guardians nyesete epos tilgjengelig på verdensveven. Må si at jeg er mektig imponert! har bare hørt noen sanger, men både di episke bombastiske delene, og di raske delene funker veldig godt. Og Hansi høres likge bra ut som alltid, selv om han har mistet håret. Liker at di har gått litt tilbake mot speed metaln i noen av sangene. Vurderer sterkt å bestille meg Dobbel LP utgaven.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lOmNahBhVHs

Lenke til kommentar

Ny release fra Virus nærmer seg:

o2914487.jpg

The Agent That Shapes the Desert

 

Sporliste:

1. The Continental Drift

2. Portrayed in the Sediments

3. Red Sand Choir

4. Long Distance Corridors

5. Chromium Sun

6. The Agent That Shapes the Desert

7. Parched Rapids

8. Dead Cities of Syria

9. The Fever Maze

 

Announcement from Virus:

 

"As previously announced on Myspace, Virus have parted ways with Season Of Mist and will take care of the release of our third album ourselves. We are just about to start mixing the album and are looking at a late (preferrably November) 2010 release.

 

However, since we no longer have a label contributing to the studio costs (SOM covered some, but not all, of the studio costs of The Black Flux), we have decided to let you, our fans be “a part” of completing this album.

 

As of now, you can preorder the upcoming album The Agent That Shapes The Desert on vinyl, cd and as a special “fan package” including a cd, a signed and handnumbered lp, a limited ep and a t-shirt. We have not set a release date in stone yet, due to the simple fact that it all depends on economy. The more preorders we get, the quicker we will be able to complete and print the album.

 

This release will be a co-release between Virulent Music (our own label) and Duplicate Records (Einz’ label) which will help with distribution and promotion. This means we basically do everything ourselves, with only some studio support from a few trust funds. We basically have to cover everything else (additional studio time, mastering, printing and promoting the album) ourselves.

 

Thus, we hope as many of you will grab this opportunity to become our “benefactors” so to speak, and order the cd, the vinyl or the special package. More details on the product follows below.

 

Trust us, this is the album of our careers. Thanks for your support!"

 

 

Einz & Czral

 

Virus pre-order!

 

Dette blir helt klart årets utgivelse for min del! (Med mindre ikke Fleurety, Solefald, Ulver, Kovenant eller Devil Doll kommer med noe i år :dribble: )

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Du har jo old mans child da. Hvis ikke så er kanskje Noctem i litt samme sjanger, bortsett fra at de ikke har noe keyboard da. Kjenner mange som liker dimmu som også liker noctem, men er jo en ganske annen sjanger.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gwGmxBIGJLA&playnext=1&videos=sxVhoxdq1CE

 

Du har jo også limbonic art:

http://www.youtube.com/watch?v=eEjrsI-3dY0&playnext=1&videos=RZhS_I71OcA

 

Hvilken tid av dimmu er det du liker egentlig?

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

 

 

Dette blir helt klart årets utgivelse for min del! (Med mindre ikke Fleurety, Solefald, Ulver, Kovenant eller Devil Doll kommer med noe i år :dribble: )

 

ville ikke satsa på kovenent i år, men kanskje nesteår? :p

 

Med Kovenant kan man vel ikke regne med noen ting, i og med at det har tatt usannsynlig lang tid... Første gang den skulle komme ut, var i 2006, seinest rett etter konserten deres på Inferno i år (som forøvrig var knall!). Tror det ikke før jeg holder den fysisk i henda :ermm:

 

edit: Ingen som gleder seg til Virus da?

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...