Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på hvilken plate som er å anbefale?

Vanskelig å velge mellom albumene Ensiferum og Victory Songs, men definitivt et av de to :)

Kom på at jeg har hørt Iron for mange år siden. Men da tror jeg at jeg legger in Ensiferum - Ensiferum på mp3spiller til og begynne med :)

Takker for svar :D

Skrevet
Live-albumet 10th Anniversary Live er også stilig, med gjesteopptreden fra Finntroll :D

Er dvden noe bra? sett en del live klipp fra wacken, syntes det var ganske fett :p

Jeg synes den er knall kul :)

Skrevet
Live-albumet 10th Anniversary Live er også stilig, med gjesteopptreden fra Finntroll :D

Er dvden noe bra? sett en del live klipp fra wacken, syntes det var ganske fett :p

Jeg synes den er knall kul :)

Da får vi se om den lander under treet :p

Skrevet

Hva tror dere om dette da? Verdens første black metal-musikal, som det står.... Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Det ender vel med at jeg går og ser den, tenker jeg! Teaseren var jo faktisk litt kul:P Arild Brakstad og Erlend Erichsen har jobbet med storyen. Sikkert noen bergensere som vet hvem de er... Begge er jo i musikermiljøet i byen.

Erichsen har forøvrig skrevet boken Nasjonalsatanisten som jeg anbefaler!

Bergensere vet sikkert om historien om Svartediket også, drikkevannet deres... Groteske greier:)

Skrevet (endret)
Svartediket er beyond komisk. HELT på trynet latterlig.

Dryppe dryppe dråpe, drypp drypp drypp... I rikets dåp blir du født på nytt!

Endret av thadon
Skrevet
Svartediket er beyond komisk. HELT på trynet latterlig.

Syntes noen av sangene er veldig gode, feks Vekklene Kommer eller Svartediket. Men igjen, så er det en musikal så hva kan man virkelig forvente?

Skrevet

poster dette her også itillegg til core tråden, fordi dette er fantastisk musikk.

sikth her.. som har slutta å spille. :cry:

men vi skal ikke fortvile HELT! for det er nye saker på trappene med BULB, han er syk på gitar. og hans prosjekt heter PERIPHERY, som nå holder på å lage plate, det kan ikke bli annet enn kanonbra!

avslutter med en gammel klassiker med gode gamle dillinger! MIKE PATTON er med på denne låta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...