TanTheMan Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Presseinfo om Ihsahn: http://www.heavymetal.no/show.article.asp?...amp;artid=10623 "I've always wanted to implement the saxophone in my music; " back to the 80's michael bolton og andre suppekjærlighetslåter tro? Vi vet ennå ikke hvor stor del saksofonen skal ha. http://www.paradigms-recordings.com/audio.html <- Gå ned til 25. Kailash - Spectrum. Black metal-ish godlåt med for det meste trommer, gitar, vokal og bass, men også med piano etter litt mindre enn 2 minutter og saksofon etter litt mindre enn 4 minutter. Går fint i mine ører så lenge det ikke overdrives. @Ziltoid: Ser fram til albumet. Både Wake/Lift og The Galilean Satellites er veldig gode. Det hørtes ikke særlig annerledes ut i forhold til dem heller, på godt og vondt. Det jeg har likt minst med de to første er at det ikke hadde den holdbarheten jeg trodde da jeg begynte å lytte. Jeg er ikke lei av noen av dem ennå, men de siste gjennomhøringene har det ikke hørt like fett ut. Vi får se hvordan det blir fremover.
Batnobbit Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Etter og har hørt saxofonen i In Vain - I Total Triumf, så er mine forventninger ganske høye.
Lycantrophe Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 @ Nyhus: Lost in Moments begs to differ.
Whalecore Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Etter og har hørt saxofonen i In Vain - I Total Triumf, så er mine forventninger ganske høye. In Vain er fett. Kommer de med nytt snart?
boffeeen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Fytte helvette! Axe To Fall er helt utrolig bra!
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Ang. In Vain; Ny skive er klar, men kommer ikke før over nyttår pga. utsettelser fra plateselskapet. Sjekk MySpace'en dems for mer info. Endret 3. november 2009 av LueDotten
gard. Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Fytte helvette! Axe To Fall er helt utrolig bra! Oh yes! En av årets skiver hvertfall. Forventet ikke dette fra Converge i år egentlig..
Dragavon Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg tenkte, var det ikke abbath som hadde tatt seg søpplejobb når immortal ble oppløst? Det tror eg ikkje han gjorde, men han var innom ett trelastlager ihvertfall.
M-Gard Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Noen som har hørt noe på Obliteration her? Ganske ungt death metalband fra Kolbotn. Utrolig bra i min mening. Første album: Perpetual Decay Andre som kommer ut snart : Nekropslams http://www.myspace.com/obliterationnorway (De to første sangene er fra det nye albummet) Endret 3. november 2009 av M-Gard
Bytex Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Har de fått Michael J Fox til å tegne logoen sin, tro?
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Har de fått Michael J Fox til å tegne logoen sin, tro? hoho, den var stygg
Tuttebobo Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Obli er frekt som faen, skal lett på releasegiggen.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Ganske ungt death metalband fra Kolbotn. Da må det jo være bra
CypheroN Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Har de fått Michael J Fox til å tegne logoen sin, tro? Denne er verre
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 (endret) Hvilket sammentreff! Fikk akkurat en invitasjon på Facebook: Releaseparty for Obliterations "Nekropsalms" som slippes på Fysisk Format. Supportband: Deathhammer Endret 4. november 2009 av LueDotten
Batnobbit Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Ang. In Vain; Ny skive er klar, men kommer ikke før over nyttår pga. utsettelser fra plateselskapet. Sjekk MySpace'en dems for mer info. Vet. Gleder meg så sykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå