Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Souvenirs d'un autre monde, Écailles de Lune og Le Secret (2011). Da har man egentlig alt man trenger. Demoen, Tristesse Hivernale, er også av hy kvalitet, men mest for spesielt interesserte,

 

Les Voyages De L'Âme kommer til å bli bra. Ser for meg Alcest's beste album, om jeg skal dømme ut ifra singelen. Tidenes, jo!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Souvenirs d'un autre monde, Écailles de Lune og Le Secret (2011). Da har man egentlig alt man trenger. Demoen, Tristesse Hivernale, er også av hy kvalitet, men mest for spesielt interesserte,

 

Les Voyages De L'Âme kommer til å bli bra. Ser for meg Alcest's beste album, om jeg skal dømme ut ifra singelen. Tidenes, jo!

 

Da forventer jeg å få de to første nevnte platene i postkassen innen en liten uke. :D Le Secret fant jeg ikke i farta, så det får bli senere.

Lenke til kommentar

Godt å høre flere som synes de er jævlig bra live (kan ikke huske noen som har sagt noe annet). Jeg har aldri sett de live, så gleder meg som en liten drittunge. Billett til Drammen og Oslo er bestilt og håper jeg får dratt til enten Trondheim eller Bergen også. Får se hva som skjer. Klager uansett ikke over å få med meg to av fire konserter.

 

Første konserten blir i Gøteborg med Behemoth. Blir utrolig kult å se igjen Behemoth.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Alltid morro med det klippet. Ble veldig overasket over at Jim Carrey var/er stor fan av Death Metal og ønsket de ble med i filmen.

 

 

Nesten for godt til å være sant at Cannibal Corpse skal gjøre en liten turne i Norge. Så det må selvsagt feires :D

1349 OG Cannibal Corpse til Trondheim neste år, wohoo!!

 

Utrolig kult. Håper de er support på alle konsertene.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Alltid morro med det klippet. Ble veldig overasket over at Jim Carrey var/er stor fan av Death Metal og ønsket de ble med i filmen.

 

 

Nesten for godt til å være sant at Cannibal Corpse skal gjøre en liten turne i Norge. Så det må selvsagt feires :D

1349 OG Cannibal Corpse til Trondheim neste år, wohoo!!

 

Utrolig kult. Håper de er support på alle konsertene.

Nei altså, 1349 spiller i januar :p De har Irr som support, hvem enn de er. Gleder meg til Frosts blastbeats slår hull i trommehinnene mine :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alltid morro med det klippet. Ble veldig overasket over at Jim Carrey var/er stor fan av Death Metal og ønsket de ble med i filmen.

 

 

Nesten for godt til å være sant at Cannibal Corpse skal gjøre en liten turne i Norge. Så det må selvsagt feires :D

1349 OG Cannibal Corpse til Trondheim neste år, wohoo!!

 

Utrolig kult. Håper de er support på alle konsertene.

Nei altså, 1349 spiller i januar :p De har Irr som support, hvem enn de er. Gleder meg til Frosts blastbeats slår hull i trommehinnene mine :D

 

Ah. Men da så... Får håpe trommehinnene dine er friske til Cannibal Corpse konserten :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten for godt til å være sant at Cannibal Corpse skal gjøre en liten turne i Norge. Så det må selvsagt feires :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=1YLE5SxRsKo&

 

Datoene for de som er interessert:

5 juni: Blæst, Trondheim.

6 juni: Union Scene,Drammen.

7 juni: Hulen. Bergen.

8 juni: Oslo, Betong.

Hvor fant du datoene?

 

Edit: Fant dem :)

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Alltid morro med det klippet. Ble veldig overasket over at Jim Carrey var/er stor fan av Death Metal og ønsket de ble med i filmen.

 

 

Nesten for godt til å være sant at Cannibal Corpse skal gjøre en liten turne i Norge. Så det må selvsagt feires :D

1349 OG Cannibal Corpse til Trondheim neste år, wohoo!!

 

Utrolig kult. Håper de er support på alle konsertene.

 

Har ikke sett hele snutten før, den var klippet vekk fra versjonen av filmen jeg har sett. Der bare hopper han gjennom klubben og ut på andre siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...