Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ble spurt om å legge ut meningen min om Forgotten Woods, for noen uker tilbake, ettersom jeg kjøpte meg noen plater av dem.

 

Vel, etter å ha hørt litt på "sjel av natten" så kan jeg si at jeg godt kan fortsette med det! Men det er , for min del, mye p.g.a av at jeg også kan digge nyere darkthrone. det er mye det samme drivet. got me on milk and alcohol, så og si.

 

tråkkes det i salaten nå, eller?

Endret av Loddpenge
Lenke til kommentar

jeg ble spurt om å legge ut meningen min om Forgotten Woods, for noen uker tilbake, ettersom jeg kjøpte meg noen plater av dem.

 

Vel, etter å ha hørt litt på "sjel av natten" så kan jeg si at jeg godt kan fortsette med det! Men det er , for min del, mye p.g.a av at jeg også kan digge nyere darkthrone. det er mye det samme drivet. got me on milk and alcohol, så og si.

 

tråkkes det i salaten nå, eller?

 

Nja, jeg kan ikke si meg enig med deg. For all del, jeg nidigger Forgotten Woods og er veldig glad i nyere Darkthrone, men jeg hører svært få likhetstrekk. Forgotten Woods er ren black metal, og var helt klart med på å starte hele den depressive black metallen sammen med Strid og alle de der, mens nyere Darkthrone er pur heavy metal med svært, svært lite black metal igjen i soundet. Men fett at du likte bandet. Kremband!

 

Hørt igjennom nye Wolves in the Throne Room for andre gang nå og må si jeg digger skiva. Nå er det bare å vente til man får kjøpt skiva og konsert i November :)

 

Yes, skiva høres helt monster ut. Trenger litt mer tid, men etter et par runder er jeg veldig fornøyd. Krem!

Lenke til kommentar

det er black-metal, men det er ikke så ned-i-jorda som mye av black metalen vil komme frem til.

 

forgotten woods er tøft, for all del, minner litt om joy division, bare gitar-drevet...

det er jo trommene som egentlig driver grooven i black-metal, men forgotten woods, i mine ører, er drevet mye av fet gitar..

 

neida. jeg gidder ikke. forgotten woods er cool as a camel

Endret av Loddpenge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...