Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iced Earth ja, jeg er stor fan. Ble veldig skuffa når Barlow sluttet (for å bli politimann og være superpatriot etter 9/11), men han har jo kommet tilbake igjen og Ripper Owens har fått andre band å hyle i. Ingen har så god balanse mellom lavt growleregister og ekstreme hyl som Barlow.

 

Alive in Athens er favorittplata mi, den har de beste låtene (Angels Holocaust!), og et fantastisk engasjert publikum i tillegg.

 

Og den gangen IE spilte i Oslo for et par år siden presterte jeg å slå hodet på veien til togstasjonen (drammen-oslo) og måtte på legevakta istedet og endte kvelden hjemme med isposer og smertestillende..

 

Schaffer er en awesome gitarist, kunne stått en hel konsert bare å hørt på riffene hans. Liker det han gjorde med Hansi Kursch også, Demons & Wizards.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Iced Earth ja, jeg er stor fan. Ble veldig skuffa når Barlow sluttet (for å bli politimann og være superpatriot etter 9/11), men han har jo kommet tilbake igjen og Ripper Owens har fått andre band å hyle i. Ingen har så god balanse mellom lavt growleregister og ekstreme hyl som Barlow.

 

Alive in Athens er favorittplata mi, den har de beste låtene (Angels Holocaust!), og et fantastisk engasjert publikum i tillegg.

 

Og den gangen IE spilte i Oslo for et par år siden presterte jeg å slå hodet på veien til togstasjonen (drammen-oslo) og måtte på legevakta istedet og endte kvelden hjemme med isposer og smertestillende..

 

Schaffer er en awesome gitarist, kunne stått en hel konsert bare å hørt på riffene hans. Liker det han gjorde med Hansi Kursch også, Demons & Wizards.

 

Hørtes leit ut, Bytex. Sitte hjemme med iced bags istedetfor Iced Earth. (høhø)

Hvor ble det egentlig av vokalisten fra Night of the Stormrider?

Han het John Greely, og har ikke gjort så mye utav seg siden han sang på albumet.

Jeg søkte litt rundt på google og kom frem til dette:

 

John Greely helt til venstre.

For en tragisk skjebne..

 

l_c849f3acb85d4c768b33461331ed247a.jpg

Lenke til kommentar

Det meste av musikken som ikke er metal er bedre enn a7x eller hvordan dere nå skriver det.

Smakssak...

Opplevde noe lignende på toget for et par uker siden. Satt med headsettet på fullt og hørte på Walk av pantera i en hel time. Jeg klarer ikke å høre på en sang mer enn maks to ganger etter hverandre

Jeg skal vel ikke si noe. Jeg har hørt på følgende sang sammenhengende i tre dager. (til/fra jobb, på jobb, hjemme)

 

http://www.youtube.com/watch?v=e7rnwcRVjlk

Lenke til kommentar

Lol...du er som kjerringene på dagbladet.no, som sitter i kommentarfeltet og linker til ting man sier i andre "tråder" med en gang de er uenige i noe.

 

"Nei du altså, i DENNE saken mente du nemlig DETTE. Hah! Gotcha!"

 

Så venter vi på at ginecologen skal komme og si "patetisk".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...