Gå til innhold

Hvilket spill? - Tegnet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. :p Koveret til fahrenheit er det vel.

 

Jeg veit at typen så litt... ikke-menneske ut :p Det var nettopp derfor jeg tok med teksten :D Din tur!

 

Og forresten, Trollpeis: Hvem er juksepaver?

 

:mad:

for de som følger litt med var det faktisk ikke "Ccconker" , "livert" "Molsterhead eller invader zin" sin tur til og lage oppgave...

 

ganske lettvint når man bare kan masseprodusere oppgaver uten at det er ens tur :p poenget er jo borte DA ! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. :p Koveret til fahrenheit er det vel.

 

Jeg veit at typen så litt... ikke-menneske ut :p Det var nettopp derfor jeg tok med teksten :D Din tur!

 

Og forresten, Trollpeis: Hvem er juksepaver?

 

:mad:

for de som følger litt med var det faktisk ikke "Ccconker" , "livert" "Molsterhead eller invader zin" sin tur til og lage oppgave...

 

ganske lettvint når man bare kan masseprodusere oppgaver uten at det er ens tur :p poenget er jo borte DA ! :thumbdown:

 

 

I følge reglene kan man ta over postingen om den som egentlig skulle poste har latt være i over to timer.

 

Edit: Forrandret posten og gjorde den litt mer vennlig. Lot sinnet mitt ta overhånd.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. :p Koveret til fahrenheit er det vel.

 

Jeg veit at typen så litt... ikke-menneske ut :p Det var nettopp derfor jeg tok med teksten :D Din tur!

 

Og forresten, Trollpeis: Hvem er juksepaver?

 

:mad:

for de som følger litt med var det faktisk ikke "Ccconker" , "livert" "Molsterhead eller invader zin" sin tur til og lage oppgave...

 

ganske lettvint når man bare kan masseprodusere oppgaver uten at det er ens tur :p poenget er jo borte DA ! :thumbdown:

 

 

I følge reglene kan man ta over postingen om den som egentlig skulle poste har latt være i over to timer.

 

Edit: Forrandret posten og gjorde den litt mer vennlig. Lot sinnet mitt ta overhånd.

:mad:

ingen grunn til og gjøre posten din vennligsinnet !

så da kan egentlig hvem som helst lage neste oppgave da..siden det ikke har kommet ny oppgave siden igår!? om man ikke sitter her og følger med 24 / 7 / 52

?? da må jeg isåfall bare trekke meg siden jeg er i Sør - america og har en viss timeforskjell og forholde meg til !! :(

synd opplegget er slik. for tanken med slik gjetteleker er egentlig god !

urk, for en verden vi leve i :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...