Gå til innhold

Har et problem med Yuri's Revenge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu! Sjekk, jeg har et lite problem her på YR. Noen units har ikke lyd... De sier ikke et ord! F.eks: Tanya. klikk... Hun sier ikke noe... klikker henne avgårde.. ingenting... men! en G.I derimot snakker som en foss! Wtf er problemet?! :S Kan det skrus på? RA2 Funker fint men kun YR som har skapt problemer >_< :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilket lydkort har du? og er driverene oppdaterte? Endret du noe nylig i systemet?

Edit:

Så nettop at du skrev at G.I snakket som en foss.. da er det ikke driverene tror jeg.

Endret av Petersk91
Skrevet
Hvilket lydkort har du? og er driverene oppdaterte? Endret du noe nylig i systemet?

Edit:

Så nettop at du skrev at G.I snakket som en foss.. da er det ikke driverene tror jeg.

9590140[/snapback]

Vel, alt er egentlig fint ellers. Liksom RA2 funker fett. men YR har vært et problem... som jeg sa. Men det kan være en .ini fil eller noe.. jeg vet ikke. :F
Skrevet
Prøvd ein reinstallasjon av YR, eventuelt RA2 og?

9590326[/snapback]

Nei, jeg har prøvd det. RA2 er egentlig kopiert... vel.. originalt med kode bare kopi. jeg prøvde også å laste ned YR med valgfri kode... ingen av dem funker. Jeg skal ha et bra lydkort.. det virket før egentlig. men nå er det heilt mongo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...