Ghaundan Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Kjøpte spill pakke med alle Warhammer 40k: Dawn of War spillene. Både vanilla og dark crusade fungerer helt fint. Derimot så er det ett problem med cut-scenes i Winter Assault. Selve klippene fungerer helt fint, men snakkingen hoppes over, de vises i ca 1 sekund, det kommer ett pip og det er alt =/ litt frustrende å ikke få med seg hva noen sier. Er det noen som vet hva problemet kan være?
nullet6 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 har du innstalert nyeste patch?? er det en piratkopi? svar på begge spm.....
Ghaundan Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Kjøpt via steam! ^^ digga demoen så tenkte jeg skulle slå til siden det var såpass billig, er ganske ny med hele steam greia men ehm, tror det, hvor finner jeg ut hvilken versjon jeg har?
Ghaundan Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Fant det ut, opp til venstre faktisk, er versjon 1.51. Mulig det er steam som bugger? Jaja, laster i alle fall ned "backup" og ser om det funker =/
<Iversen> Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 På steam blir spillene automatisk oppdatert til nyeste versjon.
Ghaundan Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Hyggelig, men cut scenes er fortsatt farka =/ Prøvde å finne de på youtube, men fant kun de i begynnelsen og slutten av oppdragene, ikke de som skjer midt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå