Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Kan man avbestille ting om man finner noe annet som man vil ha..?

 

Jeg vil bestille meg den corsair-psu'en, men er usikker på om det kanskje kommer en annen ila dagen.. I tillegg, jeg vet ikke om jeg skal ha den eller ikke...

 

EDIT: Det holder heldigvis at noen er kule og skriver inn tilbudet her for min del. HW sitt nettverk har kapasitet til å kjøre forumet med mange brukere, så da er det greit for meg. Trenger ikke bilde.. :)

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man avbestille ting om man finner noe annet som man vil ha..?

 

Jeg vil bestille meg den corsair-psu'en, men er usikker på om det kanskje kommer en annen ila dagen.. I tillegg, jeg vet ikke om jeg skal ha den eller ikke...

 

EDIT: Det holder heldigvis at noen er kule og skriver inn tilbudet her for min del. HW sitt nettverk har kapasitet til å kjøre forumet med mange brukere, så da er det greit for meg. Trenger ikke bilde.. :)

9570722[/snapback]

Det går helt sikkert fint.

Sett at du skal hente i sandefjord slik at ordren ikke behandles før i kveld.

Skulle du ombestemme deg sletter du bare ordren.

Lenke til kommentar

Jeg får vel bare jobbe med videre nedover på lista over det jeg vil ha i filserveren jeg :)

Har hvertfall bestilt meg 5 x 500gb samsung :thumbup: Satt å håpa på at det skulle komme tilbud på 795, og så kliner dem til med 750 :dribble: Billigste i prisguiden er 776, så det MÅ man kalle bra tilbud!

 

Da trenger jeg bare:

Noctua NF-S12-1200 vifter (8db kanskje ?? )

Billig CPU (kanskje dobbel kjerne ? )

HK med onboard VGA :)

Lenke til kommentar
Hvordan merker jeg det som timessalg ?

9570834[/snapback]

post-126075-1190715850_thumb.jpg

Heisann alle

Ser spørsmålet har kommet noen ganger, så da legger jeg bare kjapt ut et bilde smile.gif

 

La det da står "Hentes i sandefjord", så vil vi endre dette til "Servicepakke" da vi legger sammen ordrene senere i kveld, eller i morgen smile.gif

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen smile.gif

 

Mvh

Stian - NetShop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...