Gå til innhold

Folklore, ny trailer.. HERLIG!

Slugge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes demoen var gøy jeg, ett skikkelig tenke spill endelig :) spill man kan bruke litt tid på, og en av featursene er at man kan lage egne dungeons, plasere ut monsters du har fanga i spillet og sende dem ut på nettet så andre kan spille din dungeon, replay factor 2k sier bare jeg

Skrevet (endret)

Selv om demoen ikke var den beste, så er det jo slett ikke sikkert at demoen er spesielt representativ for hvordan det ferdige spillet blir.

Best å vente på anmeldelser av det ferdige spillet før man bestemmer seg tror jeg. :)

Endret av LioKaiser
Skrevet
Story som gjelder for meg i spill, og denne traileren viser klart at det er en god story i dette spillet :D

9559507[/snapback]

Mhm, traileren gir meg en slags Final Fantasy følelse :love:

Skrevet
Traileren var flott den, men demoen var veldig kjedelig. Det grafiske var ikkje særlig imponerende heller.

9560805[/snapback]

hæ? synes grafikken var sinnsykt fet jeg!

Skrevet

Nje, syns jeg ikke .. Likte bossene og sånt.. Store bosser er kult .. og så må man slå opp i den boka for å finne ut hvordan man dreper de hehe .. originalt spill syns jeg. .

Skrevet

Veldig god trailer, men har aldri likt sånne spill. Selvom det frister noe innmari etter å ha sett dene traileren. Btw noen som veit hva den tøffe sangen i filmen heter?

Skrevet

digga sangen selv, jeg så de hadde soundtracket på amazon.com, men fant ingen torrents med soundtracket, si ifra om noen finner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...