Gå til innhold

er det ulovlig å bruke Anti-AFK programmer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auto-museklikkere osv. er ulovlig. Blizzard gir deg warning 3 ganger tror jeg det var, også får du noen dagers ban. Kan vel risikere mer straff om du driver på i lengden...

Skrevet

Afk bot er ban om du blir tatt i å bruke det 3 ganger. Bot som joiner BG for deg og deretter sørger for at du ikke går afk er ban med en gang. I neste patch kommer en løsning på dette tho, var snakk om at du får en buff på deg som hindrer deg i å få honor, buffen går ikke bort før du har vært i combat.

Skrevet (endret)
Afk bot er ban om du blir tatt i å bruke det 3 ganger. Bot som joiner BG for deg og deretter sørger for at du ikke går afk er ban med en gang. I neste patch kommer en løsning på dette tho, var snakk om at du får en buff på deg som hindrer deg i å få honor, buffen går ikke bort før du har vært i combat.

9561340[/snapback]

Ikke helt korrekt. Flere jeg kjenner bruker BG-bot, og de har fått opp til tre advarsel før de ble banna i noen dager. :)

Endret av Zeph
Skrevet

jeg har fått 1 advarsel og 1 3-timers ban fra blizzard etter jeg brukte Pirox (Anti-AFK bot som joiner BG automatisk)

tror jeg skal slutte nå ettersom jeg har spart opp 75k honor og har skaffet meg alt av pvp gear xD

*venter i spenning på patch 2.3*

Skrevet
lawl. det er snakk om at de skal resette honor når den patchen kommer

9563744[/snapback]

Ikke noe problem, for blizzard tar aldri bort gear.

Skrevet (endret)

Det er ulovlig, uetisk og HELSIKES PLAGSOMT for alle som spiller i samme AV som deg.

(For the leechers.) <3 Alle andre. :)

Endret av BurTMastA
Skrevet

Vifte som snurrer på en fiskestang som kjører det fjernstyrte toget til en bryter som lar en stein rulle ned en rampe som lander på en matte som ristes og det faller en pinne på musa som flytter seg som......opplegget folk bruker på youtube vil ikke holde på arathor hvor alle rapporterer de som ikke er ute av hula10 sec etter fighten har begynnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...