Gå til innhold

Jeg kan ikke noe annet enn å klage- jeg trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Med fare for å erte på meg både allyse og diverse rødstrømper rundt omkring så åpner jeg denne posten.

 

allyse: Kan du gi meg en god grunn til at du stengte denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=83479&forum=25

 

Jeg har til tider sett at du stenger poster av, etter min mening, helt usakelige grunner. Jeg har ikke gått så grundig til verks for å sjekke når du har gjort det, men kan kan det ha sammenheng med en spesiell uke i mnd.

 

Denne stakkaren har et ASPI-problem, hva er da feil med å bruke Aspi feil som subject??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den tråden skulle da ikke vært stengt? Jeg heller skjønner ikke at Aspi feil er dårlig bruk av emnefelt.

 

Jeg har selv sett enkelte andre tråder som allyse har stengt litt brått og kanskje uten en god mening.

 

En annen tråd jeg så ble stengt ble åpnet igjen da folk klaget på at allyse stengte den, han ble nokså gretten.

Dette er ikke første gangen han har blitt klaget på.

 

Allyse er på "stenge-tråder-raid"

Lenke til kommentar
vel, overkskriften på dette emnet sier jo rimlig mye om ditt syn på reglene. Hvis ikke den posten som ble stengt hadde dårlig emne, så har ihvertfall denne det. Hvordan forventer du å bli tatt seriøs på denne måten?

 

Vel, det har det jo sørget for at posten har fått den oppmerksomheten jeg ville at den skulle få.

 

By all means, jeg er ikke ute etter å provosere eller slenge dritt, men å poste med en sånn topic som jeg gjorde fører gjerne til at den blir fanget opp med en gang.

Lenke til kommentar
vel, overkskriften på dette emnet sier jo rimlig mye om ditt syn på reglene. Hvis ikke den posten som ble stengt hadde dårlig emne, så har ihvertfall denne det. Hvordan forventer du å bli tatt seriøs på denne måten?

Tjah...si det.

Så neste gang så blir det f.eks **Okei kjenner jeg nettet korrekt endrer dette retning fort...**

BLAH!

 

Sier ganske mye om hvordan Revenant mener reglene er jah.

 

Revenant: Ta å send en PM til moderatoren som har stengt tråden og snakk med han der.

Lenke til kommentar
vel, overkskriften på dette emnet sier jo rimlig mye om ditt syn på reglene. Hvis ikke den posten som ble stengt hadde dårlig emne, så har ihvertfall denne det. Hvordan forventer du å bli tatt seriøs på denne måten?

 

Vel, det har det jo sørget for at posten har fått den oppmerksomheten jeg ville at den skulle få.

 

By all means, jeg er ikke ute etter å provosere eller slenge dritt, men å poste med en sånn topic som jeg gjorde fører gjerne til at den blir fanget opp med en gang.

 

akkurat ja...du bryter reglene for at flere skal lese posten din. Det er jo ganske så regelbrudd spør du meg. Jeg som moderatør kan ikke ta klagen din seriøst da. Neste gang send en PM til en av moderatørene, gjerne en annen enn allyse hvis du er misfornøyd med hans moderering.

 

Og en ting til. Grunnen til at jeg kan virke litt irritert er at det er slike som deg, som bryter reglene med vilje, som gjør at jeg må bruke mer tid på moderering. Greit nok med folk som bryter en regel uten å være klar over det, men her sier du jo selv at du visste det var regelbrudd, men du gjorde det alikevel.

Lenke til kommentar

B|Real: Det er greit, neste gang jeg mener en moderator overtramper noen eller noen andre skriver/sier noe jeg reagerer på så skal jeg sende en PM. Men at du oppfatter dette som at jeg ikke har forståelse eller riktig oppfatning av hvordan reglene er, da syns jeg at du driter deg litt ut. Ikke kom her og si at du i løpet av dine 6932 innlegg har bare kommet med fornuftige og sakelige spørsmål/svar/kommentarer.

 

Gå igjennom de få innleggene jeg har her og gi meg din oppfatning av meg som forumbruker er du snill.

 

Grunnen til at jeg laget denne posten er at jeg har lagt merke til hvordan allyse har opptrådt før med tanke på stenging av poster. Vurdering av emnefeltbruken er meget subjektiv.

 

Stenging av poster burde vurderes av 2++ moderatorer før en avgjørelse blir tatt såfremt ikke emnet er i direkte konflikt med retningslinjene for forumet.

Lenke til kommentar
vel, overkskriften på dette emnet sier jo rimlig mye om ditt syn på reglene. Hvis ikke den posten som ble stengt hadde dårlig emne, så har ihvertfall denne det. Hvordan forventer du å bli tatt seriøs på denne måten?

 

Vel, det har det jo sørget for at posten har fått den oppmerksomheten jeg ville at den skulle få.

 

By all means, jeg er ikke ute etter å provosere eller slenge dritt, men å poste med en sånn topic som jeg gjorde fører gjerne til at den blir fanget opp med en gang.

 

akkurat ja...du bryter reglene for at flere skal lese posten din. Det er jo ganske så regelbrudd spør du meg. Jeg som moderatør kan ikke ta klagen din seriøst da. Neste gang send en PM til en av moderatørene, gjerne en annen enn allyse hvis du er misfornøyd med hans moderering.

 

Poenget er tatt invictus. Takker og bukker for at det går an å føre en sakelig diskusjon med representanter fra hw.no

 

allyse: Jeg beklager så mye at jeg trakk kjønnet ditt i tvil. :D Det skal aldri skje igjen.

 

Edit: Og pisken i emnefeltet kjente jeg på pun*** ja. :woot:

Lenke til kommentar
Hadde jeg laget emnet ville jeg satt navnet: Aspi feil: No ASPI-Adapter available

 

nå var du (som noen andre også sa) altfor streng!

 

om alle skulle ha flydd runt og stengt tråder slik som deg ville det ikke blitt noe forum igjenn.

 

skal du stenge tråder pga dårlig emne burde du se på de verste, som "hjelp!", "har ett problem!", "skjermkort..." osv., og IKKE slike som "ASPI feil", det forklarer jo godt hva han lurer på, at han har noen problemer med ASPI og trenger hjelp for å fikse feilen. eller vil du påstå at jeg tar 100% feil nå, Allyse?

 

synes du er en meget bra moderator, men i det siste har du blitt for streng, sorry!

 

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...