Gå til innhold

Jeg kan ikke noe annet enn å klage- jeg trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Stenging av poster burde vurderes av 2++ moderatorer før en avgjørelse blir tatt såfremt ikke emnet er i direkte konflikt med retningslinjene for forumet.

 

Ærlig talt, men tror du vi har kapasitet til det? Tror du dette er hoved jobbene våre? Hadde jeg jobbet den tiden jeg bruker på forumet hadde jeg fort tjent med en del hundre tusen. Jeg og alle andre gjør dette HELT gratis for at personer som DEG skal ha en tjeneste på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
B|Real: Det er greit, neste gang jeg mener en moderator overtramper noen eller noen andre skriver/sier noe jeg reagerer på så skal jeg sende en PM. Men at du oppfatter dette som at jeg ikke har forståelse eller riktig oppfatning av hvordan reglene er, da syns jeg at du driter deg litt ut. Ikke kom her og si at du i løpet av dine 6932 innlegg har bare kommet med fornuftige og sakelige spørsmål/svar/kommentarer.

Det kan man da ikke forvente egentlig dah at man skal holde seg serriøs hele tiden, da forlanger du for mye ;)

Men tilbake til saken så tok jeg meg kanskje litt vann over hodet jah, men den måten du meldte tilbake på jeg reagert på, noe som jeg syns var litt "unødvendig".

Gå igjennom de få innleggene jeg har her og gi meg din oppfatning av meg som forumbruker er du snill.

Har jeg ikke benektet og ikke kommentert så vidt jeg kan se/huske.[/size]

Lenke til kommentar

 

skal du stenge tråder pga dårlig emne burde du se på de verste, som "hjelp!", "har ett problem!", "skjermkort..." osv., og IKKE slike som "ASPI feil", det forklarer jo godt hva han lurer på, at han har noen problemer med ASPI og trenger hjelp for å fikse feilen. eller vil du påstå at jeg tar 100% feil nå, Allyse?

 

synes du er en meget bra moderator, men i det siste har du blitt for streng, sorry!

 

Hadde jeg syntes den topicen var ok hadde jeg ikke stengt posten. Alvorlig talt. Hvor vanskelig er det å lage et topic på mer enn 2 ord?

Det flommer av dårlige topics og det er ikke alltid jeg stenger postene. Som oftes skriver jeg en advarsel og en annen moderator stenger den om han ser situasjonen ikke har endret.

Lenke til kommentar

Stenging av poster burde vurderes av 2++ moderatorer før en avgjørelse blir tatt såfremt ikke emnet er i direkte konflikt med retningslinjene for forumet.

 

Ærlig talt, men tror du vi har kapasitet til det? Tror du dette er hoved jobbene våre? Hadde jeg jobbet den tiden jeg bruker på forumet hadde jeg fort tjent med en del hundre tusen. Jeg og alle andre gjør dette HELT gratis for at personer som DEG skal ha en tjeneste på nettet.

 

Ok, jeg er redd dette begynner og ta av litt her, men ok:

 

Jeg er klar over at det sikkert krever enormt med ressurser å vedlikeholde kvaliteten på forumet i den grad det er i dag, men når du som moderator gjør; som Jannis-15 så korekt påpekte, henger deg opp i litt feil postinger så føler jeg at det er min rett som bruker av dette forumet, å komme med kommentarer tilbake. Jeg beklager at jeg dro dette ut i offentligheten ved å lage denne posten, jeg skulle heller ha sendt en PM.

 

Jeg har nå beklaget min oppførsel til deg ved flere anledninger og håper at denne saken er over nå.

 

Er vi fortsatt venner allyse?

Lenke til kommentar
Ærlig talt, men tror du vi har kapasitet til det? Tror du dette er hoved jobbene våre? Hadde jeg jobbet den tiden jeg bruker på forumet hadde jeg fort tjent med en del hundre tusen. Jeg og alle andre gjør dette HELT gratis for at personer som DEG skal ha en tjeneste på nettet.

Vel, hvis det er sååå forbanna vanskelig for deg å være moderator på forumet her burde du kanskje vurdere noe annet..? :o Virker som du er litt stressa og du burde seriøst vente med å skrive til du har roet deg ned, så vi slipper slike poster

Lenke til kommentar

Vel, hvis det er sååå forbanna vanskelig for deg å være moderator på forumet her burde du kanskje vurdere noe annet..? :o Virker som du er litt stressa og du burde seriøst vente med å skrive til du har roet deg ned, så vi slipper slike poster

 

Det blir postet over 1000 poster hver dag og nesten 200 emner HVER dag. Det kommer også ca. 40 nye bruker daglig. Det blir meget fort rot om folk ikke kan passe på å holde det ryddig. Problemet er det er mange som ikke gjør det og da blir det MYE jobb på oss.

Lenke til kommentar
Okei. Flott topic ja :p

Jeg stenger aldri uten grunn.

 

Si meg - er "Aspi feil" et godt emnefelt? Om 1000 brukere hadde et problem med ASPI skulle alle da legge inn en post med navn "Aspi feil"?

 

Derfor kan det heller skrives: Aspi feil - feilmelding el.

 

Hmm enkelte modereringer ser ut som de er modert av "snerpette nonner" som ikke har fått seg noe på evigheter...

 

Nå vet jeg ikke om det er tilfelle her, men om jeg skriver en post , og min overskrift er følgende:

"CD-brenner feil"

så foretrekker jeg att du allyse IKKE svarer på min post da jeg helst vil ha svar hos seriøse mennesker som ikke driver og herper forumet med bagateller :-?

D er nå min mening om saken...

Lenke til kommentar

Ærlig talt, "Aspi feil" er ikke dårlig bruk av emnefeltet. Det kan selvsagt gjøres bedre, men søren heller! :evil:

 

Irriterer meg at du overhodet ikke tar selvkritikk Allyse. Dog er det bare nevnt et par eksempler og jeg forstår at det kan glippe et par ganger i blant. Det gjør ingenting så lenge feilaktige avgjørelser blir rettet opp..

 

Ooops, tror jeg er litt negativ her. Men det må til. :) Ha en ellers fin dag. Post med måte, lag beskrivende emnefelt på minst 5 ord ellers blir tråden stengt! :D

 

Edit: Ja, slå ned på de verste emnefeltene. Bare vær litt forsiktige. Og nyregistrerte brukere bør man kanskje være litt snille med!? Stå på.

Lenke til kommentar

Er enig med at; "Aspi feil" er et greit emne. Ikke den beste, men ikke grunn til stengning av tråden. Å skrive emne er ikke altid like lett, den skal være informativ og samtidig ikke for lang. Syns nesten det er like irriterende når emne blir så langt at det stjeler for andre tråder på top5. Er ikke lett å ballansere, og er greit om moderator viser litt armrom.

Men må også bellønne moderatorene som gjør forumet mulig, og de gjør for det meste en god jobb. Mange emner er fryktelig teite, og de bør enten stenges eller få en advarsel(Som den den du nettop stengte). Forstår at når man moder i timesvis hver dag så kan ikke alle avgjørelser være like gode, og jeg mener at stengningen av : "Aspi feil" var en slik "bommert"

Lenke til kommentar
Maken til pirking allyse.... Det skulle blitt stengt minst 20 tråder om dagen hvis man skulle vært så pirkete.

 

20 om dagen , nei ikkje denne karen nei !

I går stengte han 20 Stk på ein 1/2 time , da eg skreiv ett innlegg å kritiserte han for det så slette han/dei innlegget mitt !

Lenke til kommentar

20 om dagen, nei ikkje denne karen nei !  

I går stengte han 20 Stk på ein 1/2 time , da eg skreiv ett innlegg å kritiserte han for det så slette han/dei innlegget mitt !

 

la meg gjette allyse, du kjedet deg? :rofl:

 

neida, synes du er en bra moderator jeg :), men du har kanskje en tendens til å være /litt streng innimellom synes jeg.. :shrug:

Lenke til kommentar
I går stengte han 20 Stk på ein 1/2 time!

Dette kan fint forsvares. Tror dere at alle moderatorene er online hele døgnet? Neppe.. det er derfor ikke noe galt hvis [sett inn navn på moderator] tar seg en halvtime og ser over dagens tråder. Stenger dem som bør stenges.

 

Jeg etterlyser bare et litt mindre strengt politi som kan ta selvkritikk..

Lenke til kommentar

Det hjelper å være "litt for" streng innimellom. Det virker som om det er det som skal til i støytene - det blir nemlig MYE bedre etter en runde med "hitlermoderering". Dessforuten mener man at en informerende topic er det beste, siden problemstillingen trer klarere fram. Topic'er som "Hjelp". "IDE problem" osv. sier meg ikke noe om hva fyren plages med. Trenger han hjelp til å ta på seg sokka sine, trenger han hjelp til å få ideer eller vet han ikke hva IDE står for?

 

Enkelt og greit å skjønne, sant? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...