Gå til innhold

Tilbud Elkjøp: Kjøp av Sony KDL-32U2520K


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er på utkikk etter en billig og "bra" lcd tv til tv-titting (analog Kabel-tv signal).

 

Har kikket på denne hos Elkjøp.Hvordan er denne opp mot Tatung-modellen om er så populær? Er det andre aternativer som anbefales i denne prisklassen. Signalene jeg har nå er anolog kabel, men er en sjanse for ta jeg går over på digital kabel-tv når kabelleverandører tilbyr dette innen kort tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke så mye om Sonyen men lykke til med å få tak i den. Hvis du titter litt nermere så ser du at de ikke har den inne i nettbutikken og at du finner den i den lokale elkjøp-sjappa er jo et mirakel.

 

Som de sa på FBI (på NRK) rettet til Elkjøp her om dagen: Det er ulovlig å reklamere for prudukter dere ikke engang har!

Lenke til kommentar
Vet ikke så mye om Sonyen men lykke til med å få tak i den. Hvis du titter litt nermere så ser du at de ikke har den inne i nettbutikken og at du finner den i den lokale elkjøp-sjappa er jo et mirakel.

 

Som de sa på FBI (på NRK) rettet til Elkjøp her om dagen: Det er ulovlig å reklamere for prudukter dere ikke engang har!

9548685[/snapback]

I dette tilfellet er den faktisk inne på den lokale "sjappa" (Elkjøp Trondheim). Men noen som vet noe om kvaliteten på denne tven.

Lenke til kommentar
Vet ikke så mye om Sonyen men lykke til med å få tak i den. Hvis du titter litt nermere så ser du at de ikke har den inne i nettbutikken og at du finner den i den lokale elkjøp-sjappa er jo et mirakel.

 

Som de sa på FBI (på NRK) rettet til Elkjøp her om dagen: Det er ulovlig å reklamere for prudukter dere ikke engang har!

9548685[/snapback]

Haha, takk skal du ha du. Denne tven kan jeg iallefall si er plenty på lager der jeg jobber på Leangen i Trondheim, samt elkjøpen på Tiller også. Om du ønsker enda større bevis kan jeg tilogmed fortelle deg at jeg solgte en slik tv til en kunde i dag, da tven faktisk er en god tv og mye for pengene. Makan..!

 

Forøvrig var de 20 sekundene ang elkjøps annonse tabloid journalistikk og feilsitering deluxe - det elkjøps uttalelse var, var at de ikke ALLTID kunne ha varen på lager, men at forsinkelser kunne oppstå, og at det alltid skulle være mulig å reservere.

 

Jeg ble mildt sagt griseforbanna da jeg så det på tv....det burde vært kalt Se og Hør-tv, ikke NRK :)

 

Ellers så har de jo helt rett, er 100% ulovlig å reklamere for produkter man ikke har, så lenge man ikke tilbyr et bedre/tilsvarende alternativ eller forsøker å gjøre kunde fornøyd :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hvor bra vil du si den takler analoge kabel signal da? Og hvordan er det med utstyr man trenger hvis man går over på digitale kabelsignal, må man da kjøpe til noe ekstra hvis tven ikke har digital tuner?

 

Vet du, Alastor, hvordan denne tven er opp mot Tatung sin modell som "alle" snakker om? Og er den mulig å få i sort? Ser KDL-32U2530 har samme specs, men er sort.

 

Vil ikke noe særlig høyere opp i pris enn 6000,-. Finner heller ikke Sony tven i prisguide eller lignende, er det en gammel modell? Heller ikke hva normalprisen til Elkjøp er, ser Lefdal har den inne til 7995,- på deres sider.

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
var å sjekket bildekvalitetet på den TV' bildekvaliten var forferdelig

 

Gjorde det samme selv i dag da jeg var ute etter å kjøpe en TV. Og faktisk var jeg så heldig å møte en ærlig elkjøp selger der som nektet meg å kjøpe den TVen pga bildekvaliteten.

 

Han anbefalte både billigere og dyrere modeller, men den der ville han ikke selge og det forstår jeg

Lenke til kommentar
var å sjekket bildekvalitetet på den TV' bildekvaliten var forferdelig

 

Gjorde det samme selv i dag da jeg var ute etter å kjøpe en TV. Og faktisk var jeg så heldig å møte en ærlig elkjøp selger der som nektet meg å kjøpe den TVen pga bildekvaliteten.

 

Han anbefalte både billigere og dyrere modeller, men den der ville han ikke selge og det forstår jeg

9576155[/snapback]

 

Tusen takk for svar. Har ikke hatt tid til å se på tven, men nå trenger jeg ikke bruke tid på det. Takk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...